Kyllä se hyvä mieli siitä häviää, kun 4:neljän tunnin päästä köhkit taas kummastelemassa maisaa ja kirsiä ja pauliinaa ja sitä ku kaikki meni mönkään.Tuli niin iso kakka että tuli ihan kauhean hyvä mieli.
Nyt ainakin tiedetään, mistä Kouvotsvonille tulee hyvä mieli.Tuliko niin iso kakka, että rectum ratkeili ja veri lensi?
85000.Pankkikortti kortinlukijaan ja *TSÄPS*. Meikällä oli minuuttia myöhemmin kourassani 90 000 florinttia.
Mulla on tuo sama tunnusluku. Tai eihän se luku ole mutta.Pankkikortti kortinlukijaan ja *TSÄPS*.
Sivari?Mä olen oman elämäni...
Ornarikin sopisi paremmin. Eikun...!Sivari?
Hei. Liika vaatimattomuus ei välttämättä kaunista...komista.:nope:Ornarikin sopisi paremmin. Eikun...!
Oikeasti en vaan keksinyt mitään. Olen sen verran mitäänsanomaton persoona.
SINÄ ET MÄÄRÄILE, MITÄ MINÄ TEEN! NIH! Ja jos ei tuo määräileminen NYT lopu, niin... niin... niin sitten se saa luvan jatkua!Nyt kuule leuka pystyyn ja uhoamaan!
Okej...sorry. En tiennyt. En jatka....SINÄ ET MÄÄRÄILE, MITÄ MINÄ TEEN! NIH! Ja jos ei tuo määräileminen NYT lopu, niin... niin... niin sitten se saa luvan jatkua!
Varmaan suutut nyt, mutta tuota nyt ei usko naapurin Erkkakaan!Aion olla seuraavan tunnin ajan moksiskaan.