Örfil
Guest
Forumi oli hetken tosiaan tukkeessa. Hetken jo luulin saaneeni banaanin
Mutta komppaan Olgaa: vanhassa vara parempi.
Mutta komppaan Olgaa: vanhassa vara parempi.
Niinpä. Myös wanhassa Vaasassa tapahtuu. Pitkämäki vireessä. Parantaa heitto heitolta.Wanhassa vara parempi. :wink:
Niinpä 59 vs. 515. Tosin odottaisin Forumin kestävän toista tuhatta käyttäjää kerralla helposti... Vaan en tiedä on tuo koskaan mahdollista?Eipä tämä sivu meinaa avautua ruuhkansa takia, niin jätin postaamatta tämän ilmoituksen..
Siitä vois tehdä F1-forumin varavoimalan. Pieni käyttöhenkilöstö pitää siellä seiniä lämpiminä ja kun tänne alkaa tulla liikaa viestejä ja homma takkuaa niin osa viesteistä ohjattaisiin Areenalle. Tällä vuosikymmenellä rekistöröityneiden viestit vois olla ensimmäisenä ylivuotamassa. Palvelusvuosipriorisointi.Areenalla ei juuri ruuhkasta ole tietoa.
Oletko vaihtanut nimimerkkisi BURB:ista kotoisan suomalaisen RÖYH:iksi?Olen pyytänyt vaihtamaan nimimerkkini. Saas nährä milloin muuttuu.
Trullijuna tukkii liikenteen aina silloin tällöin. Se on ihan normaalia, välillä repeää pelihousutkin kahtia.Eipä tämä sivu meinaa avautua ruuhkansa takia, niin jätin postaamatta tämän ilmoituksen..
:thumbup:Kuulostaa täydelliseltä. Ja meikäläinen kun menee kahvilaan niin ensimmäiseksi ihmettelemään "mikähän systeemi täällä on, tilataanko tiskiltä vai mennäänkö pöytään odottelemaan?" Jos menen tiskille, niin käsketään mennä pöytään istuskelemaan, mikäli menen heti pöytään niin eihän sinne kukaan tule ja muiden asiakkaiden käytöstä seurattuani älyän, että tiskiltä pitääkin mennä tilaamaan.
Sitten tilataan kaakao ja tarjoilija luettelee vaihtoehtoja, "no vittu sellanen tavallinen kaakao". Sitten syötävää, no jos on pöytään kerinnyt niin takaisin tiskille pitää mennä "toi tosta, ei se vaan toi, eiku se vasemmanpuolinen". Tai sämpylää, tarjoilija tiedustelee mitä lisukkeita "no emmää tiedä, mitä teillä on? no joo laitetaan sitä, mitä muuta? Mikä se on, ei laiteta sitä, no laita ny niitä jotain".
Pitääkö tää ny maksaa etukäteen vai jälkikäteen? Ota siitä seteli, no ei se ota, kai se sitte maksetaan jälkikäteen. No nii, ny mää on syöny, siälä se ny seisoo kassan takana, pitäiskö mun mennä tonne maksamaan vai tuleeko se tänne, jos vinkkaan? Katson kohti, hymyilen ja nyökkään, hitto se kattoo toiseen suuntaan, pitäiskö huutaa? No nyt se tulee tänne, yskäisen. Ohi meni. "Ikskjyysmii?" Kuuluuko täällä ny jättää tippiä, kyllä kai, paljonko mää ny jätän, jätänkö sen tähän pöydälle vai ojennanko käteen. No nyt se toi kuitin ja lähti taas pois "ÄLÄ NYT MENE SAATANA MIHINKÄÄN!" Sinne se ny meni takaisin patsastelemaan. Kilistelen kolikoita josko tulis takaisin. Ei se huomaa. No sovitaan, että siinä on tasaraha, äkkiä ulos!
Sivistymaiden kahvilat on Perkeleen kosto suomalaiselle rahvaalle!
Nii tietty sit jos saa POONUKSIA niin asia on ihan eri! Mä en tota muistanu ottaa huomioon lain.Eihän se 2€ pahvimukista juodusta ja seisoneesta kahvista ole hinta eikä mikään, kun saa poonuksia. Mielellään siinä hoitaa kaiken itsepalveluna:ahem:
Tota. Itse olen sitä mieltä, että kyse asenteesta, jota Suomesta harvemmin löytää. Palvelualttius puuttuu monelta täysin. Tehdään vain välttämätön jne.Siitä ettei Suomessa ole henkilökuntaa palvelemaan asiakkaita.
<poistettu skeidat>
.
Puhutaanko paikkakunnalla paikasta tuttavallisesti "Kivarit" ?Niin, kyllähän esim. tossa Kivihovilla henkilökuntaa on ihan tarpeeks.
Ei mut vois alkaa kutsuu sitä nimellä "Kivis". Ihan vaan kostox.Puhutaanko paikkakunnalla paikasta tuttavallisesti "Kivarit" ?
Parisen vuotta sitten meillä oli muutaman tunnin kurssi "Kiviksen" alakerrassa.Ei mut vois alkaa kutsuu sitä nimellä "Kivis". Ihan vaan kostox.
Se johtuu suurelta osin hyvinvointiyhteiskunnasta ja sen ylläpitämisestä verovaroin. Suomessa niitä veroja myös maksetaan kovin tunnollisesti kaikissa portaissa.Tuotapa voisi miettiä, että mistähän se ero johtuu!
Ei Saksassa (josta mun viimeisin kuvailtu kahvilakokemukseni hintoineen on) ole kai nuorisotyöttömyys lähellekään 50%? Tai maa ole konkurssissa? Oletan, en tiedä.Tiedostan samalla, että Suomessa ei ole 50% nuorisotyöttömyyttä, eikä valtio käytännössä konkurssissa harmaan talouden rehottaessa. Mietin mitenkähän sivistysmaissa.
Enhän mä edes käy abceella.