Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Milloin aletaan Röyh:iltä perimään saatavia?
Mikä on provikka?

IWE

Well-known member
Voi voi! Taisin olla ralliveikkauksessa ainoa, joka tiesi, ettei Latviksen käsittelyssä Volski maaliin saakka pääse (ja toistaiseksi top3 kuljettajatkin on oikein, vaikkakin vielä väärässä järjestyksessä). ;)

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Taidanpa opetella kulkemaan seinien läpi. Tällaista taitoa on vähän vaikea harjoitella, sitä joko on mentävä läpi niin että heilahtaa tai sitten ei. Puolivälissä ei voi alkaa arpomaan.
Kaikista helpoin ja kivuttomin vaihtoehto olis mennä siihen seinän eteen, sulkea silmät ja pyörähtää takaisin tulosuuntaan ja ottaa yksi askel eteenpäin ja sen jälkeen avata silmät ja todeta yllättyneenä, että hep, tässähän sitä ollaan ja seinä, joka äsken oli edessä, on nyt takana, jotta läpi meni, että heilahti. Sitten pubiin kaljalle kertomaan asiasta kylänmiehille.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Neljästi heräsin yön aikana kuvitellen että kello oli jo viisi. Ensimmäisellä kerralla ehtisin jo "keittiöön" asti ja ottamaan tavarat esille ennenkuin tarkistin kellon. Parilla muulla kerralla tajusin tehdä ko. tarkistuksen jo sängystä käsin.

:thumbfh:

Estate

Well-known member
Neljästi heräsin yön aikana kuvitellen että kello oli jo viisi. Ensimmäisellä kerralla ehtisin jo "keittiöön" asti ja ottamaan tavarat esille ennenkuin tarkistin kellon. Parilla muulla kerralla tajusin tehdä ko. tarkistuksen jo sängystä käsin.

:thumbfh:
Nuorena tyttönä Tukholmassa olin kerran menossa aamuvuoroon (tai aamuvuorossa toki olin useinkin, mutta tarinan jatko sattui vain kerran).
Heräsin ja olin jo käynyt suihkussakin, kun vasta katsoin kelloa. Kahden paikkeilla taisi olla. :thumbfh: Takaisin sänkyyn...

Aika usein, jos pitää herätä normaalia aikaisemmin, tai aamulla on lähtö johonkin epätavanomaiseen paikkaan, herään monta kertaa yössä ja heräämisien välillä näen unta myöhästymisestä. Nykyään olen kyllä jo oppinut tsekkaamaan kellon. :eek:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Mää voin opettaa. Menet vain kasvot edellä kiinni seinää vasten ja polkaiset vasemman jalan isovarpaalla oikean jalan isovarvasta ja sanot: "Seiniä päin". Ja katso, ole kulkenut seinän läpi.

Tai ehkä se olikin oikealla isovarpaalla vasenta isovarvasta polkaisten ja pitikin sanoa: "Päin seiniä"?

Tai sitten jokin variaatio kahdesta yllä olevasta? Kannattaa kokeilla kaikkia mahdollisia yhdistelmiä. Kyllä se onnistuu.
"Päin seiniä", Vinski sanoi niin. Nyt sen voi sanoa "Päin sieniä".

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Voi voi! Taisin olla ralliveikkauksessa ainoa, joka tiesi, ettei Latviksen käsittelyssä Volski maaliin saakka pääse (ja toistaiseksi top3 kuljettajatkin on oikein, vaikkakin vielä väärässä järjestyksessä). ;)
Elähän vielä tuuleta, ralli on kesken! Järjestäjät saattavat keksiä jotain uutta ja tehdä jekkuja top10:lle.

Örfil

Guest
Olen Mosse -lakossa. En aio vastata yhteenkään Mossen provoon tänä viikonloppuna. :thumbup:

Örfil

Guest
Nyt tekee tiukkaa, jos en olis lakossa, laukoisin tyhmiä Mosse -vitsejä.

Vai oliko se niin että vitsejä tyhmästä Mossesta. Samapa tuo, olenhan lakossa :ahem:

Örfil

Guest
Kaks miestä meni saunaan. Mosse ei mahtunut.:thumbfh:
Jos en olis lakossa, vastaisin mahtumissyyhyn että "koska sauna oli varattu heteroille juuri sillä hetkellä". Mutta en vastaa koska olen lakossa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
"Se tunne, kun kesken näppäilyjen toteat mielikuvasi viimeisestä livepillusta unohtuneen usvaan. Masentuneena vemppaat hetken, mutta alkava Onnenpyörä vie voiton."

Status
Ei avoinna uusille viesteille.