Talteen tämäkin.Tarjoan sata miljoonaa euroa.
PeräpukamaPeräpukamat.
:alppu:
Kaikista helpoin ja kivuttomin vaihtoehto olis mennä siihen seinän eteen, sulkea silmät ja pyörähtää takaisin tulosuuntaan ja ottaa yksi askel eteenpäin ja sen jälkeen avata silmät ja todeta yllättyneenä, että hep, tässähän sitä ollaan ja seinä, joka äsken oli edessä, on nyt takana, jotta läpi meni, että heilahti. Sitten pubiin kaljalle kertomaan asiasta kylänmiehille.Taidanpa opetella kulkemaan seinien läpi. Tällaista taitoa on vähän vaikea harjoitella, sitä joko on mentävä läpi niin että heilahtaa tai sitten ei. Puolivälissä ei voi alkaa arpomaan.
Miun pylly kutiaa...mut eihän reikä voi kud..kut...kudita? kutiata?
VITTU!
Kualeeks ne raapimalla? :doubtful:
Nuorena tyttönä Tukholmassa olin kerran menossa aamuvuoroon (tai aamuvuorossa toki olin useinkin, mutta tarinan jatko sattui vain kerran).Neljästi heräsin yön aikana kuvitellen että kello oli jo viisi. Ensimmäisellä kerralla ehtisin jo "keittiöön" asti ja ottamaan tavarat esille ennenkuin tarkistin kellon. Parilla muulla kerralla tajusin tehdä ko. tarkistuksen jo sängystä käsin.
:thumbfh:
"Päin seiniä", Vinski sanoi niin. Nyt sen voi sanoa "Päin sieniä".Mää voin opettaa. Menet vain kasvot edellä kiinni seinää vasten ja polkaiset vasemman jalan isovarpaalla oikean jalan isovarvasta ja sanot: "Seiniä päin". Ja katso, ole kulkenut seinän läpi.
Tai ehkä se olikin oikealla isovarpaalla vasenta isovarvasta polkaisten ja pitikin sanoa: "Päin seiniä"?
Tai sitten jokin variaatio kahdesta yllä olevasta? Kannattaa kokeilla kaikkia mahdollisia yhdistelmiä. Kyllä se onnistuu.
Elähän vielä tuuleta, ralli on kesken! Järjestäjät saattavat keksiä jotain uutta ja tehdä jekkuja top10:lle.Voi voi! Taisin olla ralliveikkauksessa ainoa, joka tiesi, ettei Latviksen käsittelyssä Volski maaliin saakka pääse (ja toistaiseksi top3 kuljettajatkin on oikein, vaikkakin vielä väärässä järjestyksessä).
Niin, kun sua vituttaa sun hinttipussi-audis kolarointi.:frown:Olen Mosse -lakossa. En aio vastata yhteenkään Mossen provoon tänä viikonloppuna. :thumbup:
Kaks miestä meni saunaan. Mosse ei mahtunut.:thumbfh:Nyt tekee tiukkaa, jos en olis lakossa, laukoisin tyhmiä Mosse -vitsejä.
Vai oliko se niin että vitsejä tyhmästä Mossesta. Samapa tuo, olenhan lakossa :ahem:
Jos en olis lakossa, vastaisin mahtumissyyhyn että "koska sauna oli varattu heteroille juuri sillä hetkellä". Mutta en vastaa koska olen lakossa.Kaks miestä meni saunaan. Mosse ei mahtunut.:thumbfh: