burb
.
Näytä liitetiedosto 18730Mikäpä on Sagnaknignok?
Näytä liitetiedosto 18730Mikäpä on Sagnaknignok?
*peuku*
Autokaistalla kun itse tilaan, niin tarkistan koko sisällön ennenkuin liikahdan yhtään mihinkään. Sen verran hyvin luottamusta herättää Hesenkin henkilökunta. Pari kertaa on käynyt niin, että takana oleva on aloittanu torvisoittelun heti, kun ei heti ole poistunut kaistalta. Tähänkin on lääke. Auto käymään, käsijarru päällä, kytkin pohjaan ja pakki silmään.Mokasin sitten itse. Kyllä taas viisaus loistaa.
Hampurilainen ja ranskalainen onneksi pussissa oli, muuten jäi juoma ja pirtelö sinne mäkkiin. Oletin, että kun se tuo pussin siihen, että se on kanssa täynnä se pussi, mutta eipä ollut. No, tilanne oli ja meni ja ei muuta kuin seuraavan elämän hetken kimppuun ratkaisemaan näitä isoja ongelmia.
Nuorisoa oli tunnetusti paljon liikkeellä. Autoilla kaahasivat ja kevaripoikia sekä skeittaajia riitti. Ihan perusmenoa.
Ja mikä parasta, kauniita naisia riitti ja paljon.
Ite tilasin oma-alotteisesti sen 4 keen. 24,90/kk ja sisältää 5000 min/kk puhetta, 5000 tekstaria/kk ja rajottamattoman datan 4 kee netin, joka, kuten ehkä muistanetkin, mun suureksi ällistykseksi toimii ihan 3 kee alueellakin paljon vakaammin ja nopeemmin kuin 3 kee.Elisalta soitti sama nettimies toisen kerran, edellinen kerta alkukesästä. Jatkoi teennäistä savon viäntämistä ja kyseli joko nyt tarviisin Elisan 4 keetä.. En tarvinnut, koska lie soittaa kolmannen kerran.
Varmaan tuo oikeanpuoleinen. On jo muutaman mopon kellauttanut.Meinasin äskettäin ajaa hirvikolarin aivan tuossa liki kotipihassani.
Siinä on lähikaupan kohdalla tien toisella puolella kadunvarsiparkissa autoja monesti ja niin oli tänäänkin. Näin kun mies oli lukitsemassa autonsa ovia siinä ja arvelin hänen luonnollisesti luikkivan kadun yli vasta kun olen ohittanut hänet, koska siinä kohdalla ei ole suojatietä. Kuitenkin yks kaks yllättäen parkitettujen autojen välistä luikki naarashirvi eteeni ja mies lähti sen vanavedessä ylittämään tietä. Äkkijarrutus jarrulevyt vinkuen pelasti minut osumasta hirvieläimeen ja tätä seuranneeseen mieheen. Hirvi katsoi minua paheksuvasti, mies panikoiden.
Tai saattoi se hirvi olla myös tämän urosmiehen naarasihminen, mutta kooltaan oli niin valtava, että minä ja 160kg moottoripyörä oltaisiin kyllä siinä kolisiossa oltu vastaanottava osapuoli.
Sama mies myi mulle Elisa Viihteen.Elisalta soitti sama nettimies toisen kerran, edellinen kerta alkukesästä. Jatkoi teennäistä savon viäntämistä ja kyseli joko nyt tarviisin Elisan 4 keetä.. En tarvinnut, koska lie soittaa kolmannen kerran.
Onhan tuo seurustellut Mari Perankosken kanssa jo aikoja.Se erosi juuri ja sen jälkeen sen päätoimi on ollut haukkua ja väheksyä naisia.
Surkea molopää!
Kiitos Kouvo, vaan eipä tässä ole huonosti nyt asiat lain. En koe epäonnistumisen tunnetta. Tiedostan vallan hyvin että taipumuksena kun on paisutella draamaa jos puristaa jostakin, niin nyt ei ole sitä tarvetta ollenkaan. Eli ihan hymyssä suin tietenkin tässä mennään.Troylla voisi mennä enämpi parempi.
Siis mulla vai Hynysellä? Tämä nyt jäi vaivaamaan lähinnä siksi ettetköMutta juu, kusipäiset kommentit, habitus ja musiikki äijällä.
Onks toi Abba?Varmaan tuo oikeanpuoleinen. On jo muutaman mopon kellauttanut.
http://www.bike.fi/sites/bike.fi/files/imagecache/nodeimage_maincontent_full/bike_fi/electra_motorgan_-rvalmela.jpg
Mitä Belmis tykkää tuosta sun ideasta?Eikun rekonstruoimaan immenkalvoa väljävittuiselle naiselle.
:thumbup:Katselen paraikaa dokkaria maailman suurimmista lemmikeistä.
Harvahampaisella brittinaisella on lemmikkinä 5 metrinen pyyttoni. En keksi paljon tyhmempää lemmikkiä kun sellainen jonka päämäärä koko elämänsä on tappaa omistajansa.
Koittivat pituutta mitata niin kerran puri ja toisen kerran koitti kuristaa.
Hyvä meno hei!