Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kämppä puolillaan pissaliisoja ja -laureja. Itse täytän egollani toisen puolen, joten ahdasta on. Pissisten hajuvesi löyhyää ja paikalliset jonit valuvat sinne tänne lippalakki päässä ja joku saatanan halppis-axen lemu sekoittuu mukavasti pissisten hajuveden löyhkään ja röökinkatkuun.
Yks saatanan sälli tuli tohon ovensuuhun hengailemaan ja töllötti mua ku joku helvetin vajaaälyinen. Soin hänelle erään ystävällisimmistä katseistani, niin lähtihän se siitä muualle haisemaan.
Yks tyttöpissis nosti toisen kätensä hitler-tervehdysasentoon, paitsi että oli pirunsarvet esillä, ja heilutti päätään eestaas, ja hymyili mulle, ihanku oltais jotain samaa hevarijengiä, kun laitoin Kotiteollisuuden kovemmalle.

Kohta menen partsille, otan siellä muutaman keskikaljan ja vähän votkaa, ja alan sen jälkeen paasata nuorille otsakkeilla "Silloin kun minä olin nuori", "Pullamössösukupolvi" ja "Ei sotaveteraanit tämän vuoksi taistelleet".
:D Sorry. :eek:
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tää on ihan olosuhteiden sanelema juttu. Niiden poislähtö ei ikävä kyllä ole optio, kuten ei myöskään mun. Parveke on kaikkein loitommainen paikka, mihin niitä pääsis karkuun, mutta siihen paistaa aurinko niin suoraan, etten viitsi.
Tarvii vaan kärsiä, ja yrittää pitää ne loitolla tuottamalla melusaastetta niin paljon ja tiheään, ettei ne ehdi aloittamaan mitään keskusteluhetkiä mun kanssani.

Ja tätä kirjoittaessain joku ryhmä tekee eteisessä lähtöä! Kunhan ovi on käynyt, tarkistan tilanteen. Hetkinen...

Kämppä tyhjä. Lähes. Vieraita teinilissuja enää kaksi täällä. Koskahan niillä on kotiinlähtöaika... Toisen kanssa piti äsken iskeä nyrkit yhteen, koska *kotiteollisuus*. Joka muuten ei sattuneesta syystä soi enää. Laitoin Olavi Virtaa vaikkei tee yhtään mieli kuunnella sitä nyt, mutta tiedän että noita kiinnostaa se vielä vähemmän.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Miksei mun asunto ole täynnä pissaliisoja? Voitas kuunnella koti teollisuutta ja kreisibailata!

Niin mahtava typo etten edes tahdo korjata! Kiitos Nokia.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Arvatenkin seuraava beibi Pyryfin luona on exänsä päivähoitoon tuoma muksu. Ei se Pyryf osaa sanoa ei, ei se
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Sama. Kyl on tolella rankkaa.

Paitsi, jos pahin on jo ohi...saitko Tole muuten kehuja jälkeläisiltä jo...kun soitit väärää musiikkia tai teit jotain väärin jne.:D
Äsken lähti viimeinenkin. Ilma raikastui kummasti.
Eikä tullut jälkikasvulta mitään kommenttia hienosta tangomusiikista. Veikkaan, että se saattoi arvata syyn, miks musat vaihtui.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Äsken meinasin päräyttää aika ällöttävän kommentin tähän näin mutta sitten en niin tehnytkään. Olenkohan aikuistumassa...?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Pääkallosalmiakkivarantoni on palautettu normaaliin kahden pussin määräänsä, joten siltä osin voitte nukkua taas yönne rauhassa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös