Ensimmäistä päivää töissä loman jälkeen. Vielä en ole vaatinut verokorttiani haltuuni. Iltapäivä voi muuttaa tilanteen...
Itse ajattelin tänään teippailla, nimittäin maalarin teippailla.
Ensimmäistä päivää töissä loman jälkeen. Vielä en ole vaatinut verokorttiani haltuuni. Iltapäivä voi muuttaa tilanteen...
Itsekkn olen teippaillut tämän päivän JA viime torstain ja perjantain.
Itse ajattelin tänään teippailla, nimittäin maalarin teippailla.
Jos Tsuhnaa tarkoitit, niin huomautanpa, että quotettaminen on sallittu.Jaksamisia.
Ymmärrän....Hattelmalan valtakuntakin kun luhistui 1995 näemmäOlisi kiva olla diktaattori, sillä haluaisin olla diktaattori. Vaikkapa jonkun vieraan maan, kuten esim. Hauhon.
Suattaap olla, että tuossa toivotettiin jaksamisia juurikin rankalle muuttopäivällesi.Jos Tsuhnaa tarkoitit, niin huomautanpa, että quotettaminen on sallittu.
Juku, hyvä että huomautit! Kuitenkin on niin, että...Jos Tsuhnaa tarkoitit, niin huomautanpa, että quotettaminen on sallittu.
...jjv ymmärsi asian tällä erää paremmin.Suattaap olla, että tuossa toivotettiin jaksamisia juurikin rankalle muuttopäivällesi.
Näköjään joo. Ajattelen epäselvissä tilanteissa oletusarvoisesti, että minulle ei puhuta....jjv ymmärsi asian tällä erää paremmin.
On tämä foorumielämä rankkaa.Eihän sulle puhutakaan.
*asettuu*Juri Derjabin on näköjään muuttanut manan majoille. En voi väittää että olisin kovin pahoillani, siksi toikkikin.
Rairai
E: Itseasiassa otin skottilaista mallasviskiä sen kunniaksi. Mielensäpahoittajat voi asettua jonoon tohon noin..