Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Itselläni se loppui tismalleen samana päivänä kun ostin kasin koneeseeni. Eli 26.10.2012
Mulla ei silloin viel...johtunee silloisesta koneesta: Ei kosketusnäyttöä, hidas kone kaikin puolin jne. Oli aika surkeeta käytellä kosketusnäyttöön tarkoitettua käyttistä hiirellä. Lisäks se oli painava rohjo. Nykyisen paksuus on 21 mm, johon tuo oman lisänsä kosketysnäytön lisäämä paksuus.

Nykysestä löytyy herkkuja enemmän: Kylmäbuutti 12 sekuntia, lepotilasta paluu niin nopea ettei sitä saa edes mitattua ja koko koneen suunnittelussa on aika hyvin otettu huomioon Win8:n vaatimukset aika hyvin.

Monissa hommissa tää on jopa nopeempi kuin mun pöytäkone, joka teoriassa pitäs olla aika paljonkin suorituskykyisempi kuin tää Dell Kasilla.
Lisäksi nuo erilaiset synkkaukset jne. ovat kehittyneet, siitä mitä ne silloin olivat, kun potkua on enemmän
Tykkään.
 
Viimeksi muokattu:

Hakseli90

Kohti uusia pettymyksiä
Liittynyt
29.12.2010
Viestit
317
Sijainti
Turku
Naapurin setä näyttäis olevan loppusuoralla, just lähtee lanssilla sairaalaan ku oli keltaseks vetäny ryyppäämisen takia.
 

Legoma brasiko

\ ¨o¨ /
Liittynyt
16.7.2013
Viestit
203
Yleisurheilu - aamupäivää. Tyttösiä juoksee juuri. Ekalla on ees vähän, ei siis mainittavasti, tissejäkin.
Mistä saa lapsi maitulia jos ei tissejä ole?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Olen voittanut jo kaks pussia karkkia postin pakettiautomaatti/karkkipussikilpailukampanjasta. :)

Mutta kun lähin kilpailun kelpuuttama pakettiautomaatti, johon palkinnon toimittavat, on Turussa, olen sitten jo kahta Turun seudulla asuvaa tuttuani ilahduttanut laittamalla heidän tietonsa voittajan tiedoiksi :)
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Nummelan Cittariin olen yrittänyt pussia klikkailla, mutta ei ole tärpännyt. :(
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mun foorumi ei vastaa! Rykii ja nykii ja pätkii. Johtuisko korkeasta käyttäjämäärästä? Siellä nimittäin kävi tänään toinenkin käyttäjä, kun piti kaupassa tsekata, että onko mulla yks leffa, vai ostanko pois (ostin pois). Tosin se käyttäjä oli siellä eri aikaan ku mä en ollut. Tai siis niinku tavallaanhan MÄ olin, mutta se mun käyttäjä ei ollut. Foorumia siis selas vaan yks käyttäjä.

Nyt en tiedä keneltä alan vaatimaan avaimia, vai pitäiskö suoraan perustaa kilpaileva foorumi.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Mä olin suhun ihastunu. Ja mä en oo koskaan sanonu sulle sitä. Ooks tosi pahoillani etten mä tehny tiskej
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös