Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Ei ole oikeaoppinen mangelismi.

Mangelon tekemänä menisi jotakuinkin näin:

Silmukka kiristyy - Kirmukka silmässä
Just olin tulossa infoamaan, että meni joku juttu silmään ja kesti ainaski viisminuuttisen sitä sieltä onkia. Saakelin kirmukka!

Örfil

Guest
Sain järjestettyä itselleni töitä loppuvuodeksi. Homma ja projekti vahvistettiin eilen ip.

Huh...

Knoukka

Well-known member
Hahmoa, joka postaa esikoisensa syntymisen päivänä täsmälleen (vielä on päivää jäljellä!) koko nelitoista vuotisen forumistiuransa keskiarvon voi sanoa jo tosipahikseksi!

:thumbup:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Vanhemmat ne ei kauaa odotelleet, kun kukkia ja sikarin toivat. Ei tee ihan heti nikotiinia lisää mieli, köh.

Örfil

Guest
Olispa vielä kerran mahis olla tuore isukki. Se on kyllä mahtava tunne.

Saa nyt vaan nuo/tuo koirat ajaa saman asian.

Aikansa kutakin.

Kouvo: mitään en enemmän kadu kuin sitä etten ollut parempi isä kun muksut oli pieniä. Ja etten huomioinut vaimoa.

markoj

Custom User
Jos tuntuu kylmältä niin kannattaa tarkistaa ettei ole esim. ovi ulos asti auki. Tämä vinkki pätee lähinnä sisätiloissa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tupakkavero nousee taas ja perunasta pulaa aiheuttaen hinnannousupaineita. Hyvä sijoittajaguru Alpusta tullut.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Pitkän ajan olen ajanut dieselillä. Ihme kitinää olen kuullut dieselajotavastani nyt. Ilmeisesti vääntävyydestä on tullut sellainen ajatusmalli ja tapa, että en juuri kaasupoljinta paina paikaltaan lähdettäessä. Niinkuin hitaissa risteyksissä, parkkihalleissa ja ruuhkajonoissa jne. Ihan kytkimellä lähtee etenemään.

Nyt kun yksi akka oli kyydissä eilisellä niin jäi kaivertamaan hänen sanansa. Sanoi pelkäävänsä että auto sammuu joka kerta kun liikkelle pitäisi lähteä. Siis kysymys oli vain ruuhkassa matelemisesta.

Eihän se nyt tietenkään sammu, täysin tietoinen olen moottorin henkisestä elämästä ja vääntömomentista. Loukkaavaa muuta väittää.

Sitä tässä nyt vaan, että kun aletaan huomauttelemaan, niin yleensä on kehityksen paikka johonkin tyyliin. Ehkä sitä kaasua voisi painaa lähdettäessä. Enpä tiedä vielä. Täytyy nyt tunnustella onko siinä järkeä. Mielestäni ei. Mutta jos se nyt henkisesti vaikuttaa toisiin ihmisiin, niin ehkä sitten.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
. Ihme kitinää olen kuullut dieselajotavastani nyt. Ilmeisesti vääntävyydestä on tullut sellainen ajatusmalli ja tapa, että en juuri kaasupoljinta paina paikaltaan lähdettäessä. Niinkuin hitaissa risteyksissä, parkkihalleissa ja ruuhkajonoissa jne. Ihan kytkimellä lähtee etenemään.

Nyt kun yksi akka oli kyydissä eilisellä niin jäi kaivertamaan hänen sanansa. Sanoi pelkäävänsä että auto sammuu joka kerta kun liikkelle pitäisi lähteä. .
Ajat tovin sillai, että teet erittäin voimakkaan kiihdytyksen ja sitten heti perään voimakkaan jarrutuksen. Kysyt sitten onko tämä mukavampaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.