Näistä vastoinkäymisistä huolimatta homma ilmeisesti hoitui? Ei kuvaa olisi?Kaverin luona lietteensiirto hommissa päivällä tuli oltua, muuten meni hyvin mutta kumitiiviste vittuili ja paskaletkuun tuli reikä.
*se kuva*Näistä vastoinkäymisistä huolimatta homma ilmeisesti hoitui? Ei kuvaa olisi?
Tuliko ns. paskaa niskaan?Kaverin luona lietteensiirto hommissa päivällä tuli oltua, muuten meni hyvin mutta kumitiiviste vittuili ja paskaletkuun tuli reikä.
En nyt ihan *sitä* kuvaa tarkoittanut, mutta efekti lie ollut samantapainen?*se kuva*
Hommat hoituivat mallikkaasti.Näistä vastoinkäymisistä huolimatta homma ilmeisesti hoitui?
Ei ole.Ei kuvaa olisi?
Ei tullut tällä kertaa, mut viime kesänä tuli paskaa pitkin rinnuksia.Tuliko ns. paskaa niskaan?
Polta saunan pesässä tai takassa.Päivän riehuin helteisellä pihalla sahan, oksaleikkurin yms. kanssa. Sitten vasta kun oli homma about tehty ja janosena ja uupuneena katselin kätten töiden tuloksia, iski ajatus : Mihin ja millä mä vien tuon vitunmoisen oksakasan.![]()
Tarttee vissiin kattoo jos sais joltain oksasilppurin lainaks.
Saunaa ei ole, ja takassa vähän rankka polttaa muutama kuutio tuoretta oksaa.Polta saunan pesässä tai takassa.
Olet hieman edellä aamuohjelmassa. Itse olen vasta kahvivaiheessa menossa.Kahvi juotu, puuro syöty, koiran aamupuuro keitetty valmiiksi ja nyt ulos Emman kans. Upea aamuaurinko.
Minusta näytti jotenkin julmalta/harkitsemattomalta, kun muutama päivä sitten aamun uutisissa moneen kertaan näytettiin pieniä ja hellyttäviä karitsoja ja kerrottiin, miten suosittuja ne ovat pääsiäisruokana. Tuon uutisen alkaessa piti nopeasti aina vaihtaa kanavaa, koska koirani haukkuu mm. ruudulla näkemiään eläimiä.Otin karitsankareet jiäkaapista lämpeämään. Näyttää tulevan huikea keli #jäägrillaus
Tarinanne on valloittava mutta painan sen ajatuksissani taka-alalle tämän päivän ajaksi :thumbup:Minusta näytti jotenkin julmalta/harkitsemattomalta, kun muutama päivä sitten aamun uutisissa moneen kertaan näytettiin pieniä ja hellyttäviä karitsoja ja kerrottiin, miten suosittuja ne ovat pääsiäisruokana. Tuon uutisen alkaessa piti nopeasti aina vaihtaa kanavaa, koska koirani haukkuu mm. ruudulla näkemiään eläimiä.![]()
Hyväksytty! :ahem:Tarinanne on valloittava mutta painan sen ajatuksissani taka-alalle tämän päivän ajaksi :thumbup: