toleranssisiipi
Langennut enkeli
Taisin unohtaa ton rahayksikön maininnan, mutta ei se mitään. Tehdään kaupat heti, kun olen saanut päivitettyä foorumin softan uudempaan. Se tapahtuu ennen kauden alkua.
Mä voin piffata sopat ja 5000 liiraa.
Taisin unohtaa ton rahayksikön maininnan, mutta ei se mitään. Tehdään kaupat heti, kun olen saanut päivitettyä foorumin softan uudempaan. Se tapahtuu ennen kauden alkua.
Mä voin piffata sopat ja 5000 liiraa.
Mitäs huonoa siinä on?Uusi Forum -vaihtoehdon paskamaisin piirre olisi se että postausmäärä alkaisi tod.näk. nollasta.
Meneeköhän sulla sielläki 14 vuotta oppia säännöt ja tulla toimeen modejen kans?Ui, uus forumi ja uudet modet ja säännöt. \0/
Mitäs mä nyt olen tehnyt?:doubtful:Meneeköhän sulla sielläki 14 vuotta oppia säännöt ja tulla toimeen modejen kans?
No sanomaanihan sisältyi se viesti, että olet oppinut.Mitäs mä nyt olen tehnyt?:doubtful:
Sinähän se täällä nykyään meuhkaat ja kiroat.
Meneeköhän sulla sielläki 14 vuotta oppia säännöt ja tulla toimeen modejen kans?
Mitä tekisin lauantai-iltana?Vauva kotiin - kouvo vatiin.
Ei mulla taas muuta. Otetaanpa seuraava soittaja.
Melua ja syljeskele.Mitä tekisin lauantai-iltana?
Mee saunaan!Mitä tekisin lauantai-iltana?
0.39 lähti Lambo satavarmasti lapasesta. Mutta eihän sitä auta juutupeeseen laittaa.Jätkä osallistu taitolentokilpailun osakisaan Concordella.
http://www.youtube.com/watch?v=GuIe3TZzFZk&feature=player_detailpage#t=2s
Ei ihme ettei oikeen taitu pienempiensä suoritukseen tällä ek:lla.
Lisää näitä. :thumbup:Vauva kotiin - kouvo vatiin.
Ei mulla taas muuta. Otetaanpa seuraava soittaja.
:thumbup: Pidän peukkuja, liekö vielä vanhoja tuttuja pelaamassa :dunno:Jotain korvaavaa pitää keksiä kesäksi, todnäk jokojokopalloa. Kopla!