Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sue_me

Well-known member
Tässä koittanut ajella pikkukännissä 1988 modia Rfactorissa. En tajua kuinka turbo-F1:llä voi ajaa mutkan spinnaamatta. Arrowsilla koittanut tahkota Silverstonea..

Nimim. Derek Warwick

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Lootat on DVD:n vieressä odottamassa. Eka setti on n. 10 h.
Palan (en tietenkään oikeasti) innosta että pääsen katsomaan noita.

Tänks tosiaan Mosselle. Tuli sellainen kuorma katsottavaa että piti kottikärreillä hakea postista :)

Tässä on nyt seuraavat pari viikkoa varmaan aika puhki iltaisin, kun on työn merkeissä niin paljon uutta ja ihmeellistä tulossa. Mutta hoidan urakan alta pois parin kuukauden aikana ja laitan sitten setin Tsuhnalle arviointiin.
Juu, ei mitään kiirettä sen kanssa. Menis mulla joka tapauksessa syksyn sateisiin sen kanssa, kun kesällä kuitenkin on muutakin tekemistä kuin deeveedeen tuijottaminen.

Örfil

Guest
Juu, ei mitään kiirettä sen kanssa. Menis mulla joka tapauksessa syksyn sateisiin sen kanssa, kun kesällä kuitenkin on muutakin tekemistä kuin deeveedeen tuijottaminen.
Ok, hyvä juttu. Tuo ei nimittäin ole ihan yhden vkonlopun juttu. Melko tarkkaan 33 tuntia katsottavaa eli aika jööti paketti. Otetaan tästä tän vuoden rojekti: laitan sulle tuon setin kesän jälkeen ja palautat sen sitten keinolla tahi toisella Mosselle aikanaan.

Mutta suurella mielenkiinnolla kyllä katson sen läpi :ahem:

ps. laita jossain vaiheessa privaan nimi ja toimitusosoite.

FO110K

Banned
Tässä koittanut ajella pikkukännissä 1988 modia Rfactorissa. En tajua kuinka turbo-F1:llä voi ajaa mutkan spinnaamatta. Arrowsilla koittanut tahkota Silverstonea..

Nimim. Derek Warwick
vois ottaa kyllä kesän proggikseksi rakentaa jonkinmoinen ratti/poljin alusta kotosalle kanssa, sitten rfactor tjsp siihen kylkeen :)

Sue_me

Well-known member
vois ottaa kyllä kesän proggikseksi rakentaa jonkinmoinen ratti/poljin alusta kotosalle kanssa, sitten rfactor tjsp siihen kylkeen :)
Suosittelen kyllä vahvasti. Haastetta piisaa näihin arcade-konsolivirityksiin verrattuna. :ahem:

FO110K

Banned
Suosittelen kyllä vahvasti. Haastetta piisaa näihin arcade-konsolivirityksiin verrattuna. :ahem:
Jep ja vaihtoehtoja hyvien simujen osalta on mukavasti myös.
tommosta racing seattia tuskin saa lupaa virittää :D

Örfil

Guest
Mun haave. Tohon ei mene toivottavasti enää ihan mahdottoman kauan.

Sue_me

Well-known member
Racing pulkka lentosimussa :D

Pysyypä ainakin paremmin jakkaralla Battle of Britainin melskeissä.

FO110K

Banned
Mun haave. Tohon ei mene toivottavasti enää ihan mahdottoman kauan.
Lentosimut ei oo mun heiniä, mutta vakuuttavan olonen tuokin.
Tilaa kun sulla riittää niin mikäs moinen on kasatessa, meillä se varastointi tuottaa hieman ongelmia :)

Sue: ootko muuten verrannu rFactoria ja iRacingia keskenään?

Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Lentosimut ei oo mun heiniä, mutta vakuuttavan olonen tuokin.
Tilaa kun sulla riittää niin mikäs moinen on kasatessa, meillä se varastointi tuottaa hieman ongelmia :)

Sue: ootko muuten verrannu rFactoria ja iRacingia keskenään?
Olen lähinnä katsellut iRacing klippejä youtubesta. Todella hyvältä simulta vaikuttaa kyllä.

Mutta kokeilemistani peleistä Rfactor on parasta mitä toistaiseksi on vastaan tullut.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Johan oli taas. Taksijonossa keulilla ja taksi soitettuna. 3 äijäntolloa istui meidän taksiin ja sen jälkeen mulla olikin hommia saada 2 naista ja yks mies rahoittumaan.:eek:

Aika ilkeitä osaa näköjään ihmiset olla suustaan. Nauratti.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Johan oli taas. Taksijonossa keulilla ja taksi soitettuna. 3 äijäntolloa istui meidän taksiin ja sen jälkeen mulla olikin hommia saada 2 naista ja yks mies rahoittumaan.:eek:

Aika ilkeitä osaa näköjään ihmiset olla suustaan. Nauratti.
Racer olisi vetänyt turpaan taksivarkaita.

Sue_me

Well-known member
No meinas tämäkin kolmikko hinata yhden äijistä ulos ikkunan kautta.:D

Onhan se hyvä että on yks rauhallinen myyntiheppu seassa hillitsemässä.:p
Saithan toki myytyä muutaman pölyimurin samalla?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.