Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Ih haape una vessanpönterös nuevo installado!
Installoit yhden kakan uuteen vessanpönttöön?Ih haape una vessanpönterös nuevo installado!
Juu, ei mitään kiirettä sen kanssa. Menis mulla joka tapauksessa syksyn sateisiin sen kanssa, kun kesällä kuitenkin on muutakin tekemistä kuin deeveedeen tuijottaminen.Lootat on DVD:n vieressä odottamassa. Eka setti on n. 10 h.
Palan (en tietenkään oikeasti) innosta että pääsen katsomaan noita.
Tänks tosiaan Mosselle. Tuli sellainen kuorma katsottavaa että piti kottikärreillä hakea postista
Tässä on nyt seuraavat pari viikkoa varmaan aika puhki iltaisin, kun on työn merkeissä niin paljon uutta ja ihmeellistä tulossa. Mutta hoidan urakan alta pois parin kuukauden aikana ja laitan sitten setin Tsuhnalle arviointiin.
Ok, hyvä juttu. Tuo ei nimittäin ole ihan yhden vkonlopun juttu. Melko tarkkaan 33 tuntia katsottavaa eli aika jööti paketti. Otetaan tästä tän vuoden rojekti: laitan sulle tuon setin kesän jälkeen ja palautat sen sitten keinolla tahi toisella Mosselle aikanaan.Juu, ei mitään kiirettä sen kanssa. Menis mulla joka tapauksessa syksyn sateisiin sen kanssa, kun kesällä kuitenkin on muutakin tekemistä kuin deeveedeen tuijottaminen.
vois ottaa kyllä kesän proggikseksi rakentaa jonkinmoinen ratti/poljin alusta kotosalle kanssa, sitten rfactor tjsp siihen kylkeenTässä koittanut ajella pikkukännissä 1988 modia Rfactorissa. En tajua kuinka turbo-F1:llä voi ajaa mutkan spinnaamatta. Arrowsilla koittanut tahkota Silverstonea..
Nimim. Derek Warwick
Suosittelen kyllä vahvasti. Haastetta piisaa näihin arcade-konsolivirityksiin verrattuna. :ahem:vois ottaa kyllä kesän proggikseksi rakentaa jonkinmoinen ratti/poljin alusta kotosalle kanssa, sitten rfactor tjsp siihen kylkeen
Jep ja vaihtoehtoja hyvien simujen osalta on mukavasti myös.Suosittelen kyllä vahvasti. Haastetta piisaa näihin arcade-konsolivirityksiin verrattuna. :ahem:
Puuttuu vain heittoistuinpanosRacing pulkka lentosimussa
Pysyypä ainakin paremmin jakkaralla Battle of Britainin melskeissä.
Lentosimut ei oo mun heiniä, mutta vakuuttavan olonen tuokin.Mun haave. Tohon ei mene toivottavasti enää ihan mahdottoman kauan.
Olen lähinnä katsellut iRacing klippejä youtubesta. Todella hyvältä simulta vaikuttaa kyllä.Lentosimut ei oo mun heiniä, mutta vakuuttavan olonen tuokin.
Tilaa kun sulla riittää niin mikäs moinen on kasatessa, meillä se varastointi tuottaa hieman ongelmia
Sue: ootko muuten verrannu rFactoria ja iRacingia keskenään?
Racer olisi vetänyt turpaan taksivarkaita.Johan oli taas. Taksijonossa keulilla ja taksi soitettuna. 3 äijäntolloa istui meidän taksiin ja sen jälkeen mulla olikin hommia saada 2 naista ja yks mies rahoittumaan.
Aika ilkeitä osaa näköjään ihmiset olla suustaan. Nauratti.
No meinas tämäkin kolmikko hinata yhden äijistä ulos ikkunan kautta.Racer olisi vetänyt turpaan taksivarkaita.
Saithan toki myytyä muutaman pölyimurin samalla?No meinas tämäkin kolmikko hinata yhden äijistä ulos ikkunan kautta.
Onhan se hyvä että on yks rauhallinen myyntiheppu seassa hillitsemässä.