Varastettu se on.Turun Linna on myyty!
Varastettu se on.Turun Linna on myyty!
Rassu hei. Kakola ei ole Turun Linna. Kyseessä on kaksi eri kompleksia.Turun Linna on myyty!
Ei.Eikö lokakuun vallankumousta olekaan tulossa?![]()
On.Onko se peruttu? :wall:
*painuu*Ja nyt painukaa muualle trollaamaan.
Kaikkien proletäärien edun nimissä *painuu* :ahem:Ja nyt painukaa muualle trollaamaan.
Kaveri löysi talvella mieleisensä talon, muttei saanut kämppäänsä ajoissa myytyä ja talo meni sivu suun. Nyt saivat sitten kämppänsä myytyä, muttei olekaan taloa katsottuna ja kohta pitäis muuttaa pois. Ei oo aina helppoo.Itsehän sai kämppäni myytyä (alkuvuodesta) kahdessa viikossa. (oli tarjouskauppa) Aina ei käy yhtä hyvin, toivon mukaan sulla onnaa myös....
Mää olen karvainen mies, mää olen hautausmaa. Doobi-doodi-doodi wou wou wou woo!Olen kirkko.
On. Mutta tasavaltamme ns. vasemmistoa ei ole kukaan/mikään kieltänyt olemasta nykyistä reilummin vasemmalla.Tietääkseni nykyinen hallitus on kokoomus- eli porvarijohtoinen.
No nyt kun otit asian puheeksi....Vappumoodi päällä?
Oliskohan yleislakon paikka!
Siinä kansikuvassa komissaari laittaa nappia otsaan vääräuskoiselle.
Voittajien historiaa, eli kuinka talvi- ja jatkosota käännettiin voitoiksi.Helvettiäkö se Reiseri täällä intterwebissä luuraa, kun pitäis opiskella Toista maailmansotaa. U know, the big one!
Kyllä tuossa haukutaan molempien osapuolien töppäykset.Voittajien historiaa, eli kuinka talvi- ja jatkosota käännettiin voitoiksi.
Lootat on DVD:n vieressä odottamassa. Eka setti on n. 10 h.Helvettiäkö se Reiseri täällä intterwebissä luuraa, kun pitäis opiskella Toista maailmansotaa. U know, the big one!
Hävittiinkö me? Tämä olikin uutta tietoa. Onko kouvo taas ollut Lenin -museossa pyhiinvaellusmatkalla (jota on nyt ehdotettu Lenin-Stalin -museoksi).Voittajien historiaa, eli kuinka talvi- ja jatkosota käännettiin voitoiksi.