Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Slug

Well-known member
Ei muakaan nappaa. Ammattikoulussa joskus liikkatunneilla kun ei aina paljoa muutakaan tekemistä.
Sama. Minä taisin kanssa viimeksi ammattikoulussa käydä salilla (pari kertaa). Ja sen kyllä huomaa :eek:
Ei oo minun paikka ei, sali.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tuli mieleen, yksi sukulaismies salilla nähnyt joitain näyttämisenhaluisia jotka tekevät vaan muutaman toiston joillain "älyttömillä" painoilla, ja siinä on heidän treeninsä.
Noh, se oli semmoinen (tosi)tarina se.
Onhan siellä kaikenlaisia. Suurin osa varmaan yrittää pysyä jonkinlaisessa kunnossa ja poltella läskejä.

Toiset hakeaa fyysistä suorituskykyä johonkin harrastamaansa lajiin. Äkkiä sieltä poimii kestävyysurheilijat tai esim. lentopalloilijat.

Noi jotka tekee muutaman toiston älyttömillä painolla, hakee varmaankin enämpi sitä lihasvoimaa, kuin lihaksen kasvua.

Aina muistuu mieleen eräs Michael Johnsonin tehotreeni yleisurheilukentällä. 5-10 sekunnin työjakso ja palauttelua 5 minsaa. Saa itsestään niin paljon tehoja irti, että oikeasti 'väsyy' tuossa ajassa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Yksi tormakka työkaveri tuli valittamaan virheestä. Onneksi olin jo aiemmin huomannut virheen ja se oli HÄNEN tekemänsä virhe.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Tuli tavaraa US:ta, jotka luulin tilanneeni UK:sta (amazon.uk). No niin, nyt sitten tulliselvityksiä :(

Kokeilen ekaa kertaa netin kautta, katsotaan kuinka käy...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kävin Kuusijärvellä juoksemassa ja saunassa. Oli ihan eri fiilis kun Elixian paklatut ja tekoripsitetyt yrmeet akat huippumuodissaan sekä tatuloidut ukot trikoissaan.

Örfil

Guest
Kokeilin sitäkin nimikkeenä, ei alentanut maksuja.

Tulossa on "efektilaite" soitantahommiin ja itse tullihan ei ole mitään (pari euroa, täysin mitäänsanomaton kuluerä) mutta se SAATANAN 24% ALV (kingston):wall:!

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Kokeilin sitäkin nimikkeenä, ei alentanut maksuja.

Tulossa on "efektilaite" soitantahommiin ja itse tullihan ei ole mitään (pari euroa, täysin mitäänsanomaton kuluerä) mutta se SAATANAN 24% ALV (kingston):wall:!
Mille tasolle hinta asettuu verrattuna vastaavaan härmästä hankittuun?

Örfil

Guest
Jos voisin, työntäisin kaikille tulliasioiden ALV:sta päättäville ihmisille tänään yksin ja erikseen, ilman rasvaa, ns ylisuuren saunan kiukaaseen mahtumattoman koivuhalon perseeseen tuohien kanssa sekä tuikkaisin perään tulta...

Örfil

Guest
Mille tasolle hinta asettuu verrattuna vastaavaan härmästä hankittuun?
Tulli itsessään on mitätön, mutta laske siihen päälle 24% Alvia laskettuna ihan koko jöötistä. Järkyttävää :(

No, voin lohduttautua että vastaavaa mokkulaa ei saanut edes Thomannilta.

Härmästä hankittuna: riippuu mistä hankit ja mitkä on sun paikalliset suhteet musaliikkeisiin. Itte olen jo n. 50% hankkinut paikallisesta, kun hinnat on saanut tingittyä "T-kaupan hintoihin".

Status
Ei avoinna uusille viesteille.