DSQ
Elossa
Tottakai. Mä en edes yrittänyt vetää mitään sarkastista.Raja se on sarkasmillakin.
Tottakai. Mä en edes yrittänyt vetää mitään sarkastista.Raja se on sarkasmillakin.
Sootkin huono ja varsin paska ihminen.Mä voin huonosti jos liikun.
Kommentti ei tullut yllätyksenä.Se jyrinä kyllä vähentää yllätysmomenttia melkoisesti.
Mitä sitten ikinä onkaan tapahtunut niin ihan hyvä, jos lieventäviä seikkoja on huomioitu.Huomenna Kemoralle MP-ajokoulutukseen.
Mitä sitten ikinä onkaan tapahtunut niin ihan hyvä, jos lieventäviä seikkoja on huomioitu.
Joo se korjaanutuu ku panee...hanat auki. Hissuttelu on ihna paskta.
Ajotuntuma pyörän kanssa muutenkin vielä hukassa talven jäljiltä.
Viikko sitten käytiin. Ei koulutuksessa, eikä muutenkaan katsomossa asti. Jotkut kunkkukisat kun oli, niin pääsylippua edellytettiin. Poistuimma maksamatta ja näkemättä mitään. Kiitos.Huomenna Kemoralle MP-ajokoulutukseen.
HELP!!!!!!!!!
Kodissani on 2 anuspuukkoilijaa ja ornaria (itseni lisäksi).
Pakenenko ikkunasta?
Kuka se kolmas hahmo on?Ok, jos olet kerrostalossa ja korkeemmalla kuin 7. kerros.
Pane pane ja kaikkii..... kaikkiin....HELP!!!!!!!!!
Pakenenko ikkunasta?
Ei paennut, vaikka möötessä julistin kuinka kaikki demokratian vastaiset tuomitsen yksimielisesti.HELP!!!!!!!!!
Pakenenko ikkunasta?
Kalevassa oli kai ajanut auton rinnalla, joka oli ilmeisesti vaihtanut kaistaa moporistin päälle, huomaamatta tätä.Keski-ikäinen mopoilija heittänyt henkensä mopoillessaan tällä seudulla. On tuo Puolipöhkö näemmä jääkiekkoa kommentoinut illalla, ettei sentäs sille sattunut. Vaarallista sanois Mertaranta.
Eipä tossa ole juuri katsomista ollut. Usa johtaa 2-0, eikä taida suomalaisia voitto kiinnostaa.En löytäny kanavaa, joka viittis näyttää tota pronssiottelua :thumbfh: Itseasiassa en ole aivan varma näkyykö edes finaali...
Toisaalta en ole edes ihan varma kiinnostaako toi pronssiottelu, se on kuitenkin aina kahden "luuserin" kohtaaminen, kummallakin motivaatiot aikalailla nollissa :thumbfh:
2-1 ja vielä 11 minuuttia peliaikaa jäljellä.Eipä tossa ole juuri katsomista ollut. Usa johtaa 2-0, eikä taida suomalaisia voitto kiinnostaa.