markoj
Custom User
Järkyttävä video. Itken täällä.
Järkyttävä video. Itken täällä.
Sori.Järkyttävä video. Itken täällä.
Menee vissiin tuolla Vehmasmäentiellä kuitu. Itsehän olen höpissyt vuiskymmenet, kun olen ollut alan konsernissa töissä.Pitkäänkö kuparikaapelia ylläpidetään teidän kylällä? Onko valokuidusta höpisty?
*burb**röyh*
Itse ainakin toistaiseksi olen pysytellyt fission puolella.Rakensin fuusioreaktorin ajan ratoksi.
Mitä ilmeisimmin käytit toroidista kammiomagneettisovellusta?Rakensin fuusioreaktorin ajan ratoksi.
Syy?En osallistunut keräykseen.
K-ketjun myymälä.
Nyt ymmärrän. Jyräävät meitin?K-ketjun myymälä.
Laitoinpa vitosen Ajax - Arsenal combolle.Tänään viedään pahnatkin pohjalta. Todellinen all-in. Pelitilin viimeiset rippeet sijoitettuna kahden matsin komboon. Jänskää kanssain. Missä Olga on? Lumppari? Muut pelihullut?
Ostopäivämäärä 01/10/2013 17:22
Kerroin 4.96
Panos 40
Voitto 198.40
01/10/2013 21:45 Jalkapallo Mestareiden Liiga Ajax vs. AC Milan 1x2 Lopputulos AC Milan
01/10/2013 21:45 Jalkapallo Mestareiden Liiga Arsenal vs. Napoli 1x2 Lopputulos Arsenal
Niinno, tuohan olis meitsinkin "wish list". Mutta veikatulla mennään nyt kyllä.Laitoinpa vitosen Ajax - Arsenal combolle.
LaitoiNpa euron tasurikombolle!Tänään viedään pahnatkin pohjalta. Todellinen all-in. Pelitilin viimeiset rippeet sijoitettuna kahden matsin komboon. Jänskää kanssain. Missä Olga on? Lumppari? Muut pelihullut?
Ostopäivämäärä 01/10/2013 17:22
Kerroin 4.96
Panos 40
Voitto 198.40
01/10/2013 21:45 Jalkapallo Mestareiden Liiga Ajax vs. AC Milan 1x2 Lopputulos AC Milan
01/10/2013 21:45 Jalkapallo Mestareiden Liiga Arsenal vs. Napoli 1x2 Lopputulos Arsenal
Ei kehtaa enää tuonne toiseen toikkiin jatkaa offtopicia. Mutta tähän ennalta-arvattavaan 2mieliseen kommenttiin, ni joo uskoisin valtaosalla äijistä, sanojensa mukaan, olevan oikea lauantaimakkara (sen halvempaa ei kai olekaan). Mulla on vain semmoinen sopivan kokoinen.Sullahan on sitten vähän sama homma kuin burbilla. Silläkin on pieni 'pikkuveli'.