'Onneksi' minulla on aavistus aihepiiristä. Ei mitään kiirettä jutun kertomisella.
'Onneksi' minulla on aavistus aihepiiristä. Ei mitään kiirettä jutun kertomisella.
Mee Ny moderoimaan sinne Ylläpitoon.Varmaan pitäisi olla hyvin, hyvin kiinnostunut siitä mikä tämä hieno huumorijuttu olikaan...
Keksi sinä puolestaan parempia vitsejä, joita ei tarvitse itsemoderoida.Mee Ny moderoimaan sinne Ylläpitoon.
Joko se miten koira saadaan sanomaan nau tai kissa vuh.Varmaan pitäisi olla hyvin, hyvin kiinnostunut siitä mikä tämä hieno huumorijuttu olikaan...
Luulis jo, kele, vapautuneen! :mad_old:Noniin, raporttia.
Soitin tosiaan tuonne eläinsuojeluneuvontaan ja 20-30 minuuttia asiasta lopulta puhuttiin. Kyllä hän oli tarinani jälkeen varma että pennulla ei ole kaikki kunnossa. Piti vakavana asiana vielä sitä, että kasvattaja yritti piilottaa pennun ongelmaa. Näitä pentuja kuulema myydään helposti omien rotukoirien syrjällä ja otetaan se maksimihinta minimikustannuksilla. Mahdolliset synnynnäiset tai periytyvät ongelmat joutuu maksamaan ostaja eläinlääkärikuluina tai lopetusmaksuna.
Osittaiset tiedot on jo laitettu eteenpäin, seuraavaksi soitan ohjeistuksen mukaan valvontaeläinlääkärille, joka tekee nämä kotikäynnit ja tarkastukset - tarvittaessa vaikka poliisin avustamana.
Ainakin tuo neuvoja meinasi, että menisi ihan tarkastuslistan kärkeen, että täytyy heti käydä tarkistamassa se tilanne - ennen kuin pennut on jo myyty.
Että sillälailla. Valvojalla oli just käynti päällä, vapautuu vasta tuossa kahden jälkeen.
Olis tästä yks huumorijuttu, mutta luulen ettei yleisö kestä sitä vaikka Nomi kestäisikinEli jäi nyt kuti ns. Piippuun.
Kiitän mielikuvasta.Olis tästä yks huumorijuttu, mutta luulen ettei yleisö kestä sitä vaikka Nomi kestäisikin
Kuulostaa byrokraattisen hienolta.Eivät ehtineet ottaa käsittelyyn, vissii vähän kiirus vakavempien juttujen kanssa ja pyysivät lähettämään tiedot sähköpostitse.
Lisäksi soittelin tuossa Vettoriin ja sain sieltä kans vahvistuksen eläinlääkäriltä sille, että koira ei ole kunnossa ja sanoi, että ehdottomasti älkää ostako.
Käytännössä mua on nyt pompoteltu jo kolmannelle ihmiselle ja yhteensä olen neljään eri ihmiseen ollut yhdeydessä tästä asiasta.
ihan ei mene tämä prosessí niinkuin elokuvissa. Omaa (ja työpaikan) aikaani tähän kuitenkin käytän.
Huomenna lisää sitten.
Hienoa aktivismia puolustuskyvyttömän luontokappaleen hyväksi. :thumbup:Omaa (ja työpaikan) aikaani tähän kuitenkin käytän.
Ostat oman vankilakartanon.Se olis niinkun muutto marraskuun eka päivä. Vuokra nousee vitusti mutta minkäs teet.
Yo! Bro!Olen paska ihminen.
Raportti sähköpostitse toimitettu virkamiesnaishenkilölle.Eivät ehtineet ottaa käsittelyyn, vissii vähän kiirus vakavempien juttujen kanssa ja pyysivät lähettämään tiedot sähköpostitse.
Lisäksi soittelin tuossa Vettoriin ja sain sieltä kans vahvistuksen eläinlääkäriltä sille, että koira ei ole kunnossa ja sanoi, että ehdottomasti älkää ostako.
Käytännössä mua on nyt pompoteltu jo kolmannelle ihmiselle ja yhteensä olen neljään eri ihmiseen ollut yhdeydessä tästä asiasta.
ihan ei mene tämä prosessí niinkuin elokuvissa. Omaa (ja työpaikan) aikaani tähän kuitenkin käytän.
Huomenna lisää sitten.