Ääähh, suora laina niistä lääkärin lausunnoista, joita sihteerit purkaa nauhalta.Suunnattomat kiitokseni tästä selvennöksestä!!!
Oli jotenkin että "Koiran edestä katsottuna vasen korva..."
Ääähh, suora laina niistä lääkärin lausunnoista, joita sihteerit purkaa nauhalta.Suunnattomat kiitokseni tästä selvennöksestä!!!
Poika (4v) lukitsi viikonvaihteessa yhden tyypin luontokohteen ulkohuussiin. Lähdimme ajelemaan, kun tuli puhelu että voisitteko tulla päästämään hänet täältä kakan hajusta. Pitihän tyyppi pelastaa.
Isän poika :ahem:
Olivatpas! Pelasivat kuulemma palloa Mikkelin kittaajissa.Uutistenlukija Kari Vetrin vanhemmat eivät lienneet sanamuunnosten ystäviä.
Olikos niillä just ne vihreät nutut?Olivatpas! Pelasivat kuulemma palloa Mikkelin kittaajissa.
Aamukankea..? :doubtful:Kankeaa aamua :doubtful:
Kun joku marmattanut Jonin jokaisesta juomastaan kahvikupin ilmoittamisesta forumille, niin onko näin että meillä kaikilla ei ole vaan aikaa ilmoittaa kaikista polkemisistaan ja maratoneistaan mitä vetelee?Puol tuntia polkemista jäljellä.
Joku se jaksaa marmattaa rahasta ja yhteiskunnasta!DNA pisti viestin, että minulla on maksamaton lasku. Olin pistänyt suoraveloituksen päälle, mutta eipä tuo ole näköjään ehtinyt siihen mukaan.. No kirjauduin heidän sivustolleen ja se taas kertoo ettei minulla ole MITÄÄN liittymiä heidän kanssaan. Pistin sitten vähän palautetta asiakaspalveluun.
No ei ihme että mies on sitten pulloon tarttunut.:frown:Kävin yöllä panemassa Pyryfin vaimoa.
Olikos hyvä pepaf?Kävin yöllä panemassa Pyryfin vaimoa.
Olikos hyvä pepaf?
Mopopojathan laittaa molonsa kakstahtisen kakspuolkin pakoaukkoon, kun niissä säätyvä aukon koko (YPVS tms) , tulppa pois ja sitten kiksiä kädellä pumppaamaan.
Varmaan ihan "ajettava". Eikös Pyryf noitten kakspyörästen kanssa touhua. Sillä ottaa vastavat, kun kampee selkään ja vauhtiin kun pääsee, niin tokasee että, "Sain muuten eilen vierasta" ja sitten vaan yrittää pysy selässä. On kun crossia ajelis