kouvotsvoni
Banjottu
Peugeot 309 olisi minun veikkaukseni, kun vaimolta kysyin.Väittäisin kyllä sen olleen Micra. Mutta en toki ole aivan varma koska olin hieman päihtynyt.
Peugeot 309 olisi minun veikkaukseni, kun vaimolta kysyin.Väittäisin kyllä sen olleen Micra. Mutta en toki ole aivan varma koska olin hieman päihtynyt.
Täytyy myöntää näin hienomekaanikkona, että on tuo 29-vuoden kokemus ilmeisesti liian vähän, kun en ole moista selitystä tuolle avaimelle koskaan kuullut. Eikä ole kyllä kukaan muukaan täällä töissä. Hyvinpähän se on kädessä pysynyt ihan kuusiokoloavaimenakinKuuskulma-avain = avain jossa kuus kulmaa. Yksinkertaista. Hyvin yksinkertaista.
Vähän niinku kolmioavainkin. Ei sillä varoituskolmioita avata, vaan se avainosa on kolmion mallinen.
Ei se mitään. Hyvä kuitenkin että termistö on työpaikalla yhtenäinen, ettei tule sitten yllätyksiä jos joku kutsuukin sitä työkalua kuuskulma-avaimeks. Vois mennä pakka ihan sekaisin ku alkais miettimään että mikähän se sellainen avain on, ja tarkoittaakohan se nyt sivareita, moskaa vai pokstonkeja.Täytyy myöntää näin hienomekaanikkona, että on tuo 29-vuoden kokemus ilmeisesti liian vähän, kun en ole moista selitystä tuolle avaimelle koskaan kuullut. Eikä ole kyllä kukaan muukaan täällä töissä. Hyvinpähän se on kädessä pysynyt ihan kuusiokoloavaimenakin
T:amatööri
Kikkeli.Arvatkaas mitä mulla on kädessä?
Niin, hassunhan siitä teki se fakta, että se oli kirjoitettu täysin vakavalla naamalla ja silviisii.Vieläkin vähän naurattaa Quikan enään.
Vinka.Arvatkaas mitä mulla on kädessä?
Ei nyt sentään. Lusikalla koputtelin otsaa.Kikkeli.
Sama. Tulee jo vähän vertakin.Ei nyt sentään. Lusikalla koputtelin otsaa.
Minen pukkuu tai ravattia piälle laeta ku ehkä haatajaisiin. Jos oli ees jollakin tavalla haaska immeinen siellä arkussa.Tuossa lienee totuutta jo enemmän kuin puolet.
Ei täällä paljoa "oikeita" valkokaulusmiehiä postaile. Paitsi Mosse.
:thumbup:
Kas, luulin että haluat tulla haudatuksi jossain pinkeässä treeniasussa :ahem:Minen pukkuu tai ravattia piälle laeta ku ehkä haatajaisiin. Jos oli ees jollakin tavalla haaska immeinen siellä arkussa.
3 tonnia. Mitä voitin?Siellä on aina kourallinen ylimääräisiä osia ihan asiakkaan kiusaksi.
Kuinkahan monta tonnia maailmassa kuluu vuodessa metallia niiden Ikea-kalusteiden kasaamistyökalun valmistamiseen?
*taputuksia*3 tonnia. Mitä voitin?
Joo se pitää osata lopettaa ajoissa. Itelläkin oli aluksi sama ongelma.Sama. Tulee jo vähän vertakin.
Senkin senkin...kärhämähäkki....tässä on jo kolme vaihtoehtoa. EI TARVITA NELJÄTTÄ JA SILLÄ SIPULIKASVI!Ikea-avain.
Schukkela. :nope:Sukkela Nomi - nokkela Schumi.