kouvotsvoni
Banjottu
Meinaat että poliisiparista se kirjoittamista osaava oli ajamassa?Veikkauksenomaisesti heitän, että tuo on julkaistu suoraan poliisitiedotteesta sen isommin sitä stilisoimatta.
Meinaat että poliisiparista se kirjoittamista osaava oli ajamassa?Veikkauksenomaisesti heitän, että tuo on julkaistu suoraan poliisitiedotteesta sen isommin sitä stilisoimatta.
Luin 'poliisipiparista'Meinaat että poliisiparista se kirjoittamista osaava oli ajamassa?
Auttaisiko aurinkolasit? :wink:Menenpäs ja laitan autoon tolppalämmityksen päälle. Tänään aamulla puoli ysiltä piti hampaat irvessä jyrsiä klasit ajoluntoon. Huomenna en jyrsi!
Auto kylmässä tallissa, plussan puolella lämpö tänäkin aamuna -> ei skrapaamista!Menenpäs ja laitan autoon tolppalämmityksen päälle. Tänään aamulla puoli ysiltä piti hampaat irvessä jyrsiä klasit ajoluntoon. Huomenna en jyrsi!
Vielä hauskempaa on unohtaa hänen nimensä. Tuplapisteet, jos sen onnistuu tekemään makuuhuoneessa.Greenpeacen pääsihteerillä on vekkuli nimi.
Vaikuttaa hyvältä. Eiköhän se maksimi-ilokin sieltä jossain vaiheessa löydy.Olen makuuhuoneessani pyrkimässä unohtamaan Greenpacen pääsihteerin nimen olevan Kumi Naidoo. Kyllä mulla sitten on lystiä kun sen unohdan ja alan pohtia että mikäs perkele se nyt olikaan se Greenpacen ukko. Naurattaa snadisti jo valmiiks.
Minun papereissani ei voita Seinajokea.Hetkinen, entäs se Kouvola?
Kaikki vaihta nykyään näköjään Vaasaan. Technobothnia-pytingillä ei varmaankaan ole mitään tekemistä näiden päätösten kanssa...Ja myönnän että Seinäjoki on vaan lähinnä sellaanen kirkonkylä, että sentakia just vaihdoinki Seinäjoen AMK:in Vaasan AMK:iin, ku Vaasa nyt vaan on enemmön kaupunki.
Yritätkö sanoa, etteivät asuntomessut olekaan iloinen asia?Niin paljon tuskaa ja kyyneleitä, on elämämme tulvillaan.
Tai sitten markoj tajusi olevansa foorumilla.Yritätkö sanoa, etteivät asuntomessut olekaan iloinen asia?
Onneksi on kuitenkin Uusi Koti!Tai sitten markoj tajusi olevansa foorumilla.
Eikös tuo kommentti sopis paremmin Areenan puolelle.Nyt tää saa jo riittää, nyt tää saa jo riittää.
Eipä ole vastapuolta vielä näkynyt. Piti olla klo 10.Ajelemassa kohti ensi kesän asuntomessukohdetta. Parempi nyt kuin 2 viikkoa ennen avajaisia.