OoPee
Nuori ikäisekseen
Oliko päivämäärästä mitään puhetta?Eipä ole vastapuolta vielä näkynyt. Piti olla klo 10.
Oliko päivämäärästä mitään puhetta?Eipä ole vastapuolta vielä näkynyt. Piti olla klo 10.
Ei, kun randomisti valkkasin vaan tiistain, kun ei oo mitään muuta. Tai olis mutta välttyy tekemästä sen kun lähti Jyväskylään.Oliko päivämäärästä mitään puhetta?
Ei toi lista kai nyt ihan poskelleen ollu, mutta kyllä semmoisia nimiä kuin Jari Litmanen ja Teemu Selänne jäi väkisinkin kaipaamaan.Ranskalaiset listanneet 20 unohtumattominta Suomalaisurheilijaa.
Aika hakuammuntaa nyt kyllä fransmannit.
Juuri nämät.Ei toi lista kai nyt ihan poskelleen ollu, mutta kyllä semmoisia nimiä kuin Jari Litmanen ja Teemu Selänne jäi väkisinkin kaipaamaan.
Juu, kyllä nuo kaksi kuuluvat tuonne listalle ehdototmasti ennen noita kahta mainitsemaasi (heh.... mä en edes nyt muista kuka on Niittymäki...). Myöskin Litmanen ennen Sami Hyypiää.Juuri nämät.
Kumpi muistetaan 20 vuoden päästä, Selänne vai Niittymäki?
Tahi Litmanen vai Kasvio?
Mä puolestani olen kokolailla saletti, että sun päässäs on jotain häikkää, mutta toi viimeinen virke on ihan sama, olkootkin että ehkä nuo kaksi viimeistä sanaa ovat turhia! :ahem:Olen melko saletti että välillä iki.fi -> gmail on jotain häikkää. En anna sen haitata elämääni ainakaan vielä.
Ilkeytesi sai mut itkemään lohduttomasti. Olet varmaan tyytyväinen suoritukseesi.Mä puolestani olen kokolailla saletti, että sun päässäs on jotain häikkää, mutta toi viimeinen virke on ihan sama, olkootkin että ehkä nuo kaksi viimeistä sanaa ovat turhia! :ahem:
Tyytyväisyyteni aste riippuu siitä itketkö sikiöasennossa vaiko et? :frank:Ilkeytesi sai mut itkemään lohduttomasti. Olet varmaan tyytyväinen suoritukseesi.
Ääkköset osanneet laittaa:thumbup:Ranskalaiset listanneet 20 unohtumattominta Suomalaisurheilijaa.
Aika hakuammuntaa nyt kyllä fransmannit.
Eiks burb oo aina?Tyytyväisyyteni aste riippuu siitä itketkö sikiöasennossa vaiko et? :frank:
Näin itseasiassa olettaisin.Eiks burb oo aina?
No nyt kotiinpäin. Löytyi yhteinen ajatus, mikä helpottaa projektin maaliin viemistä.Ei, kun randomisti valkkasin vaan tiistain, kun ei oo mitään muuta. Tai olis mutta välttyy tekemästä sen kun lähti Jyväskylään.
Torinon o-kisojen MVP ja paras maalivahti ja niin edelleen kaikki ylisanat niistä kisoista, mutta noista molareitakin löytyy kyllä unohtumattomampia..Juu, kyllä nuo kaksi kuuluvat tuonne listalle ehdototmasti ennen noita kahta mainitsemaasi (heh.... mä en edes nyt muista kuka on Niittymäki...). Myöskin Litmanen ennen Sami Hyypiää.
Burb on söpö, kun itkee.Ilkeytesi sai mut itkemään lohduttomasti. Olet varmaan tyytyväinen suoritukseesi.
On kyllä päässy pahasti unohtumaanTorinon o-kisojen MVP ja paras maalivahti ja niin edelleen kaikki ylisanat niistä kisoista, mutta noista molareitakin löytyy kyllä unohtumattomampia..
Onks toi oikeenpuoleinen hökötin jonkunlainen keulituksenrajoitin? :eek!: