Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Vähän kyllä toivoisin että joku vääntäisi rautalangasta missä tossa kylppärissä se vitsi on, kun en itse tajua. Pitkään oon tuijottanut eikä vieläkään hymyilytä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Aloitin katsomaan LOST nimistä televisiosarjaa vuonna 2006. Sain projektin päätökseen eilen. Ja olipahan paska loppu.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Aloitin katsomaan LOST nimistä televisiosarjaa vuonna 2006. Sain projektin päätökseen eilen. Ja olipahan paska loppu.
Mulla ollut uusintakatsomisprojekti jäissä varmaan reilun puol vuotta. En oo vaan pystynyt kattomaan sitä viimeistä tuotantokautta, kun tiedän että minkälaista skeidaa sieltä on vielä tulossa.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Aloitin katsomaan LOST nimistä televisiosarjaa vuonna 2006. Sain projektin päätökseen eilen. Ja olipahan paska loppu.
Mä katselin muistaakseni kaksi ja puoli kautta, kunnes sarjan paskuus vei voiton meikäläisen kärsivällisyydestä.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Sunnuntai-ilta ja viimeistelen tässä opinnäytetyötä, vaikka ihan hyvin olisin voinut tehdä samat asiat huomennakin. :eek: Ehkäpä huomenna voisin pitää kokonaan vapaapäivän, kun töitäkin on seuraavan kerran vasta keskiviikkona. :idea:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Sunnuntai-ilta ja viimeistelen tässä opinnäytetyötä, vaikka ihan hyvin olisin voinut tehdä samat asiat huomennakin. :eek: Ehkäpä huomenna voisin pitää kokonaan vapaapäivän, kun töitäkin on seuraavan kerran vasta keskiviikkona. :idea:
Maailmassa siis on myös ihmisiä, jotka eivät jätä huomiseen sitä, minkä voi tehdä tänään.
:eek!:

Nimimerkillä opinnäytetyö auki Wordissä ja ahdistus päällä...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Katselin Lostia ensimmäisen jakson puoliväliin. Sitten totesin, että sarjan loppuratkaisu on perseestä ja sillä tiellä mennään.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös