kouvotsvoni
Banjottu
Onkohan minulla oikean jalan akkavarvas kasvanut, oikean jalan sukat hajoamassa vai olisiko oikean jalan kengässä joku mikä nirhaa sukat akkavarpaan kohdalta?
Pitikin palata tänne reissun jälkeen. Heti kaikki vaan hiljaa neppaamassa.
Sama. Viikatetta diggailen kovastikin, mutta pidän sen sanoituksia jokseenkin outoina tai vaikeaselkoisina. Siis pääasiassa ihan hienojakin sanahassutteluja löytyy, mutta toisinaan taas semmosia aika kömpelön kuuloisiakin juttuja myös.Oli äsken näin lähellä etten alkanut hassuttelemaan toisessa toikissa, mutta kesken ajatuksen ymmärsin, etten tajua kovinkaan usein että mistä Viikatteen lyriikat kertovat ja päädyin raportoimaan tämän tänne. Täältä tähän.
Joku kuukausi sitten tuli kännissä kuunneltua Viikatetta vähän enemmän, niin tuli sellanen melkein henkinen kokemus kun jotenkin kolahti ne sanotukset ihan eri tavalla kuin aikaisemmin. Olin ihan että saatana, näähän on ihan selviä asioita ja vittu mitä taidetta! Melkein herkistyin. Vedin tästä kokemuksesta sen johtopäätöksen, että Viikatteen sanoitukset on kirjoitettu suurimmaksi osaksi alkoholin voimalla.Sama. Viikatetta diggailen kovastikin, mutta pidän sen sanoituksia jokseenkin outoina tai vaikeaselkoisina. Siis pääasiassa ihan hienojakin sanahassutteluja löytyy, mutta toisinaan taas semmosia aika kömpelön kuuloisiakin juttuja myös.
Mulla oli tuo sama ongelma ysärillä CMX:n kanssa.Oli äsken näin lähellä etten alkanut hassuttelemaan toisessa toikissa, mutta kesken ajatuksen ymmärsin, etten tajua kovinkaan usein että mistä Viikatteen lyriikat kertovat ja päädyin raportoimaan tämän tänne. Täältä tähän.
Vanhana pervertikkona haluaisin tietää asuntosi edellisen asukkaan sukupuolen. En oikein osaa perustella miksi olen kiinnostunut. Jotenkin rivien välistä luin kuitenkin, että mirri on kliini.Asioita, joita halusinkin löytää asunnosta edellisen asukkaan jäljiltä:
- käytetty höylä kylppärin patterin välissä
:ahem:
Vanhalle pervertikolle tiedoksi, että kuudenkympin ylittänyt naisihminen.Vanhana pervertikkona haluaisin tietää asuntosi edellisen asukkaan sukupuolen. En oikein osaa perustella miksi olen kiinnostunut. Jotenkin rivien välistä luin kuitenkin, että mirri on kliini.
Sama vika. Tuli vähän aikaa sitten katsottua yhtä ja kesken oli jätettävä..Ei vaan..Pienenä tyttönä tuli kovasti hihiteltyä noille Uuno Turhapuroille, mutta täytyy kyllä sanoa että kylläpä on aika kullittanut muistot. Kaiken kaikkiaan aika kehnoa huumoria, vaikka jokunen hauska oivallus noista silloin tällöin löytyykin.
Toi oli hyvä! Oliks omakeksimä?Jos olisin limutehtaan pomo niin alkaisin pullottamaan colajuomaa nimeltä A-P Nik. Näin on.
Sama. Mustavalkoisissa Uunoissa on edelleen jäljellä jotakin, mutta mitä tuoreempia Uunoja katselee, sen huonompia ne tuntuvat olevan. Kokkosen päästyä käsikirjoittamaan sukelsi Turhapurot niin syvälle, ettei sieltä enää noussutkaan. Kaikki vähäinenkin anarkia ja kaljapäissään remuaminen vaihtui lässynlässyndiibadaabaan ja koko perheen harmittomaks hassutteluks.Pienenä tyttönä tuli kovasti hihiteltyä noille Uuno Turhapuroille, mutta täytyy kyllä sanoa että kylläpä on aika kullittanut muistot. Kaiken kaikkiaan aika kehnoa huumoria, vaikka jokunen hauska oivallus noista silloin tällöin löytyykin.
Ere Kokkosen ei olis ikinä pitänyt ohjata yhtäkään elokuvaa.Pienenä tyttönä tuli kovasti hihiteltyä noille Uuno Turhapuroille, mutta täytyy kyllä sanoa että kylläpä on aika kullittanut muistot. Kaiken kaikkiaan aika kehnoa huumoria, vaikka jokunen hauska oivallus noista silloin tällöin löytyykin.
Oli muuten joo, mistä arvasit?Toi oli hyvä! Oliks omakeksimä?