Renessanssinero
Perusfeidaaja
The awesome bachelor years of Uuno Turhapuro at the countryside (1990) on tokaparas Uuno. Paras on Herra Helsingin Herra.
Ja videolla Putte-possu tuulettaa neljättä maalia ihan homona?Ai jumansvida! Nyt tärähti streteoista ilmoille Tom Jonesin mm95-biisi. Kaadoin jo väljähtyneen kaljan syliini, revin kauluspaidan ja ihan hetkenä minä hyvänsä syöksyn torille sukeltaakseni vedettömään suihkulähteeseen.
No en tiedä varmaksi, mutta just tässä kuvaan baarin nurkassa videota missä alppu vetää punaviivalta ylämummoon.Ja videolla Putte-possu tuulettaa neljättä maalia ihan homona?
Baarin nurkassa, yksin, naama pimeintä nurkkaa kohti?No en tiedä varmaksi, mutta just tässä kuvaan baarin nurkassa videota missä alppu vetää punaviivalta ylämummoon.
Eikä ihme, jos puolitoista vuotta sitä värkänneet.On kyllä huikea tuo Maikkarin uusi logo.
Noissa liikemerkki-, sanomalehti- yms uudistuksissa lafka on itse kovin innoissaan ja tohkeissaan, muut eli asiakkaat ovat pääsääntöisesti varsin välinpitämttömiä tai tuskastuneita.Eikä ihme, jos puolitoista vuotta sitä värkänneet.
No todellakin! Odotappa vaan kun kohta rupeen nykii posekuvia forumin täyteen. Sellaisia jossa olen epävarman oloisena olentona yökerhon pöydässä odottamassa koska joku Heidi Klumnin näköinen puumanainen tulee viemään minut seikkailuun joka kertoo minulle mitä rakkaus on.Baarin nurkassa, yksin, naama pimeintä nurkkaa kohti?
No todellakin! Odotappa vaan kun kohta rupeen nykii posekuvia forumin täyteen. Sellaisia jossa olen epävarman oloisena olentona yökerhon pöydässä odottamassa koska joku Heidi Klumnin näköinen puumanainen tulee viemään minut seikkailuun joka kertoo minulle mitä rakkaus on.
Vaikea kuvitella, että uudet logot, tunnarit, värit uutishuoneessa ym. lisäisi katsojalukuja tai muuten innostaisi mainostajia.Noissa liikemerkki-, sanomalehti- yms uudistuksissa lafka on itse kovin innoissaan ja tohkeissaan, muut eli asiakkaat ovat pääsääntöisesti varsin välinpitämttömiä tai tuskastuneita.
No todellakin! Odotappa vaan kun kohta rupeen nykii posekuvia forumin täyteen. Sellaisia jossa olen epävarman oloisena olentona yökerhon pöydässä odottamassa koska joku Heidi Klumnin näköinen puumanainen tulee viemään minut seikkailuun joka kertoo minulle mitä rakkaus on.
Silmät haritti, jotta sain vain parista ensimmäisestä sanasta selvääm, mutta fapfafpa.Katos, NFL:n GamePassiin sai 7 päivän ilmaisen kokeilujakson. Huomenna katotaan siis kampaamotason futista HD-laadulla. Oishan mulla toi vitun Viasatin riistopaketti (miks mä otin sen tälle kuulle, en tajua), mutta ei oo laatu niin hyvä ja eivät näytä kaikkia NFL-matseja. Ja tuolta saa vielä katottua seuraavana päivänä uudestaan matsit, jos ei jaksa koko yötä valvoa.
*fap fap fap*
*fap fap fap*
Mulla on tuo sama ongelma nykyään Leevi and the Leavingsin kanssa.Mulla oli tuo sama ongelma ysärillä CMX:n kanssa.
Sinne vaan laulamaan. :thumbup:Mim pubista on tehty karaokebaari. Mitä vittua nyt oikeesti taas!? Sitä yhtäkään oikeeta public housea ei saada pitää, pitäköön saatana tunkkinsa!
Vittu miten vituttaa taas niin ettei järki kulje..