Jännän äärellä -menttaliteetillähän ne on tähän asti tilailtu.Osaat Turkkia sitten vai? Vai onkos toivotaan toivotaan meiningillä tilaukset tähän asti sujunut?
Jännän äärellä -menttaliteetillähän ne on tähän asti tilailtu.Osaat Turkkia sitten vai? Vai onkos toivotaan toivotaan meiningillä tilaukset tähän asti sujunut?
Ollapa tuollaiset kaikissa alkoholituotteissakin.Ärsyttäviä nuo turvakorkit, kun meinaa järki loppua niitä avatessa.
Niinpä. Mod... Siis lapsiturvalliset korkit alkomahoolituotteisiin ehdottomasti.Ollapa tuollaiset kaikissa alkoholituotteissakin.
Bottas ja Kovalainen kutsuivat Usain Boltin Suomeen
Julkinen anteeksipyyntö huonosta huumorintajusta voi olla nyt paikallaan. Mistä minä mitään tiedän, olen vain utelias luonne. Aina oppii. Mutta anteeksi.Vanhalle pervertikolle tiedoksi, että kuudenkympin ylittänyt naisihminen.
Tiettyjen mielikuvien poistamiseksi menen nyt ripustamaan nuo eilen ripustetut verhot uudestaan. Tällä kertaa oikein päin.
Hei täähän on vähän niin kuin se Facebook!!!fb-golf
Sen kerran kun jättää laittamatta hymiön perään...Julkinen anteeksipyyntö huonosta huumorintajusta voi olla nyt paikallaan. Mistä minä mitään tiedän, olen vain utelias luonne. Aina oppii. Mutta anteeksi.
Parhaat naiset maailmassa ovat juuri tuollaisia!No worries, ihan kyllä nauroin huonolle huumorillesi.
Ei sinua oikein voi yliarvostaakaan.Noin yleisesti ottaen vanhat perverssit on kovin aliarvostettu ryhmä.
No todellakin! Odotappa vaan kun kohta rupeen nykii posekuvia forumin täyteen. Sellaisia jossa olen epävarman oloisena olentona yökerhon pöydässä odottamassa koska joku Heidi Klumnin näköinen puumanainen tulee viemään minut seikkailuun joka kertoo minulle mitä rakkaus on.
tuli ja otti...
Ei sitten mahassa?Mahallaan makaaminen alkaa pitemmän päälle tuntumaan selässä.
Siellä se tyntuu "ei niin pitemmän päälle" -ajan kuluessa.Ei sitten mahassa?
Olet siis perehtynyt lattiansaumojen tutkimiseen enemmänkin?Siellä se tyntuu "ei niin pitemmän päälle" -ajan kuluessa.
Eli eilen ja tänään aamulla.