Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Stallonen Sylvester meni saunaan ja oli ihan Cliffhanger - kiulun partaalla.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7208
Ei sitten mahassa?
Eihän se nyt mahassa tunnu jos maha on niin valtava, että mahallaan ollessa pystyy keinumaan selkä suorana ja pystyy tekemään sen niin, että jää seisomaan päälleen mahan varaan.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tänään on Tongan kansallispäivä. Siitähän tulee tietenkin mieleen Timoteus Tonga-asiantuntija. Ei oo näkynyt. :dunno:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
No nysse taas toimii. Tuli meinaan jo tänään postissa uusi Visa-kortti :ahem:
Ennalta-arvaamattomia ja yllättäväiä ongelmia tuonkin asian suhteen. Palautin Amazonille alkuvuodesta ostamani micro-SDXC kortin (SanDisk microSDXC Ultra Class 10 64 GB), joka hajos. Tuli sähköpostia, että palutettu kortit on tullut perille fyrkat (vähän yli 47 euroa) palautetaan Visa-kortille ja nimenomaan sille kortille, jota ostohetkellä vielä käytin. Soitin ja kerroin, että mulla on uusi kortti uudella numerolla, joten olis toivottavaa ohjata rahat sinne, mutta kertoivat, että palautusprosessissa ei ole teknisesti mahdollista vaihtaa tuota numeroa, paitsi siinä tilanteessa, jolloin palautus ei onnistu (eli kun Visa heittää rahat bumerangina takaisin), minkä jälkeen rahat voidaan palauttaa jonnekin muualle. Sopivasti sattui vielä puhelimeen poikkeuksellisen rasittavanoloinen (ja ääninen) naishenkilö, joka yritti jatkuvasti keskeyttää mut. Joudin sitten heti maanantaina aamutuimaan (lupaavasti alkava viikko jne.) korottamaan ääntäni ja kertomaan mielipiteeni sekä palautusprosessin kankeudesta että langan päässä olevan henkilön puhelinkäyttytymisestä. Jälkimmäinen korjaantui välittömästi, tuo ensimmäinen ei, mutta eipä tuota nyt tietenkään yhden puhelun aikana mihinkään muutetakkaan, mutta pyysin välittämään valituksen eteenpäin, minkä mimmi lupasikin tehdä (tekeekö, on sitten tietysti eri asia).

Normaalisti olen kyllä varsin tyytyväinen Amazoniin ja toki on tässäkin tilanteessa sanottava, että aika vähissä ovat kaupat, jotka yli puolen vuoden jälkeen palauttavat ihmeempiä kyselemättä (ja todennäköisesti edes testaamatta) rahat hajonneesta muistikortista sen sijaan, että kehottaisivat ottamaan yhteyttä valmistajaan, mutta hiukan persiistä, ettei sitten noin simppeli asia hoidukkaan, etenkin kun päivitin luottokorttitiedot Amazonissa samana päivänä kuin se uusi kortti saapui.

Voi tietysti olla, että Visa ohjaa noi fyrkat automaattisesti oikealle kortille, koska tämä uusi kortti korvaa sen vanhan kuoletetun kortin ja kortin numerokin eroaa vain kahden viimeisen numeron osalta.

Enivei, tarttee nyt sitten skannailla tota Visa-laskua seuraavat päivät.

Prkl :doubtful:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös