Hus, Areenalle siitä. Hopi, hopi.Mika Häkkinen on "sä".
Ai hitto kun toi Hirvisaaren James hoitaa homman kauheen hienovaraisesti vihjailemalla. Älytöntä understatementtia niinku. Kyllä tuossa pitäisi olla joku "Arbeit Macht Frei" -takoteräsportti fotosopattuna takana ja vitun iso hakaristi kanssa. Nyt saattoi jollain vatipäällä mennä vallan ohi vitsin juju kun oli vaan "valtakunnankansleri" tommosella natsilaisen särmäkkäällä fontilla sekä SS Peruksen perään lisättynä.
No, hän on, tiedätkö, idiootti.Ai hitto kun toi Hirvisaaren James hoitaa homman kauheen hienovaraisesti vihjailemalla. Älytöntä understatementtia niinku. Kyllä tuossa pitäisi olla joku "Arbeit Macht Frei" -takoteräsportti fotosopattuna takana ja vitun iso hakaristi kanssa. Nyt saattoi jollain vatipäällä mennä vallan ohi vitsin juju kun oli vaan "valtakunnankansleri" tommosella natsilaisen särmäkkäällä fontilla sekä SS Peruksen perään lisättynä.
Eiköhän tuo äijä ole todistanut kaiken mitä pitää tietää älykkyydestään jo sen avustajansa kanssa, sen hihamerkkijutun suhteen. Tuo nainen päätti sulkea suunsa kokonaan, varmaankin oli koulukunta samaa, mutta todellinen raja tuli vastaan siinä mitä ihmiset ylipäätään näkevät mitenkään järkevänä tai oikeana. Sellaisen historiasta jo tutun pahan ajatuksen kertominen tyssäsi sitten kait siihen. Mutta ei tältä tyypiltä. Retoriikka on vedetty niin syvältä, että ei sitä kukaan halua nähdä edes pintapuolisesti.Ai hitto kun toi Hirvisaaren James hoitaa homman kauheen hienovaraisesti vihjailemalla. Älytöntä understatementtia niinku. Kyllä tuossa pitäisi olla joku "Arbeit Macht Frei" -takoteräsportti fotosopattuna takana ja vitun iso hakaristi kanssa. Nyt saattoi jollain vatipäällä mennä vallan ohi vitsin juju kun oli vaan "valtakunnankansleri" tommosella natsilaisen särmäkkäällä fontilla sekä SS Peruksen perään lisättynä.
Ihan OK päivitys!Puhelimesta hävisi kaikki äänet päivityksen yhteydessä. Myös youtube, yle areena ym. videopalvelut lakkasivat toimimasta. :dunno:
JooIhan OK päivitys!
Sentään tärkein, eli Forum, näyttää toimivan.Puhelimesta hävisi kaikki äänet päivityksen yhteydessä. Myös youtube, yle areena ym. videopalvelut lakkasivat toimimasta. :dunno:
Noh, ei tämä Forum mulle oikeastaan kovin tärkeä paikka ole. Ja sitäpaitti läppärillä näitä viestejä olen tänne naputellut. Siitäs saitSentään tärkein, eli Forum, näyttää toimivan.
Ei vielä. Odotappa muutama vuosi niin itket sikiöasennossa jos ei toimi muutamaan tuntiin.Noh, ei tämä Forum mulle oikeastaan kovin tärkeä paikka ole. Ja sitäpaitti läppärillä näitä viestejä olen tänne naputellut. Siitäs sait
Eihän kommenttini toki sarkastinen miltään osin ollut. Kuten ei tämäkään.Noh, ei tämä Forum mulle oikeastaan kovin tärkeä paikka ole. Ja sitäpaitti läppärillä näitä viestejä olen tänne naputellut. Siitäs sait
Ei vielä. Odotappa muutama vuosi niin itket sikiöasennossa jos ei toimi muutamaan tuntiin.
Ja ehkä vaikka toimisikin.
No, hän on, tiedätkö, idiootti.
Hiukan muuten veikkaan, että kaiffari itse pitää itseään ihan fiksuna heppuna ja sitten vaan suuntaa noi heittonsa muille yhtä fiksuille.Eiköhän tuo äijä ole todistanut kaiken mitä pitää tietää älykkyydestään jo sen avustajansa kanssa, sen hihamerkkijutun suhteen. Tuo nainen päätti sulkea suunsa kokonaan, varmaankin oli koulukunta samaa, mutta todellinen raja tuli vastaan siinä mitä ihmiset ylipäätään näkevät mitenkään järkevänä tai oikeana. Sellaisen historiasta jo tutun pahan ajatuksen kertominen tyssäsi sitten kait siihen. Mutta ei tältä tyypiltä. Retoriikka on vedetty niin syvältä, että ei sitä kukaan halua nähdä edes pintapuolisesti.
Saako itkeä sikiöasennossa, vaikka forumi toimiikin?Ei vielä. Odotappa muutama vuosi niin itket sikiöasennossa jos ei toimi muutamaan tuntiin.
Ja ehkä vaikka toimisikin.