OoPee
Nuori ikäisekseen
Ihanaa. Jatka!Itse keskustelin tänään Volga -merkkisten autojen ajovalojen ominaisuuuksista.
Ihanaa. Jatka!Itse keskustelin tänään Volga -merkkisten autojen ajovalojen ominaisuuuksista.
Tietäisköhän kukaan saako tuollaisella aiheella piparia? Mosse...? Kuinka muuten pukeuduit? Toivottavasti et väärin.Itse keskustelin tänään Volga -merkkisten autojen ajovalojen ominaisuuuksista.
Mä pukeudun aina väärin.
Purpilla on nyt hietaa emättimessä.:thumbfh:Tietäisköhän kukaan saako tuollaisella aiheella piparia? Mosse...? Kuinka muuten pukeuduit? Toivottavasti et väärin.
No pikkasen pitää nälviä kun oli niin outo kommentti sulta.Purpilla on nyt hietaa emättimessä.:thumbfh:
Mäkin nälvin siksi, että porukka puhuu kovaan ääneen 'KH:ta' ruoka suussa. Kirosanoin höystettynä.No pikkasen pitää nälviä kun oli niin outo kommentti sulta.
Tarkoittako nyt tämä sitä, että mä olin väärässä, kun arvelin noiden kahden partajeesuksen kykyä saa pimperoa?Mä oon ainakin burbin puolella tässä draamassa, paitsi en tietenkään jos se häviää.
Väheksyit toisten keskusteluaiheita ja ulkoista olemusta ja arvioit suorasukaisesti heidän pimppimahkujaan, vaikka he tuskin olivat etsimässäkään juuri sillä hetkellä pimperoa vaan sattuivatpa vaan keskustelemaan heitä kiinnostavasta aiheesta.Mäkin nälvin siksi, että porukka puhuu kovaan ääneen 'KH:ta' ruoka suussa. Kirosanoin höystettynä.
:ahem:Väheksyit toisten keskusteluaiheita ja ulkoista olemusta ja arvioit suorasukaisesti heidän pimppimahkujaan, vaikka he tuskin olivat etsimässäkään juuri sillä hetkellä pimperoa vaan sattuivatpa vaan keskustelemaan heitä kiinnostavasta aiheesta.
Etsitkö itse pimpulaa 24/7? Jutteletko aina pelkästään sellaisista aiheista joita tupsukkaa saalistaessa jutellaan? Pukeudutko alati ja joka tilanteessa tuheronmetsästysasuun?
No johan mä myönsin tyhmyyteni, etten jaksa ihmisiä jotka tekee töitä ruokatunnilla ja pikkujouluissa, yms.... Ts. ovat aina vain siinä työssä kiinni. Ärsyttävä piirre ihmisissä.No eipä susta taas paljoa irronnut.
*Pureskelee katkeraa kalkkia*Eli mä voitin. YEAH!