DSQ
Elossa
Kiitos tiedosta.Ajattelin ilmoittaa, että yhdeksän kuukauden päästä Quiqille syntyy velipuoli.
Mihin perustat väitteesi?
Kiitos tiedosta.Ajattelin ilmoittaa, että yhdeksän kuukauden päästä Quiqille syntyy velipuoli.
Harvat sen tietää ja lopuille ei kerrota.Kiitos tiedosta.
Mihin perustat väitteesi?
Se johtuu siitä, että kyseessä on velipuoli, joka on huomattavasti sporttisempi ja modernimpi.Mutta eihän tuo ole Nopsan kaltainen aitosuomalainen klassikko?
:frank:Sain twitterissä ensimmäisen seuraajan noin puolentoista vuoden ahkeran twiittailun jälkeen (n. 3 twiittiä). Olen hieman hämilläni.
Jahas, joku aussi nyysiny mun omaperäisen nimimerkin.
Yllätyspussien tuloksena sulla on jo vauva.Olen mummojen mummo. Citymarket lupasi ensimmäisille asiakkaille yllätyspussit, niin minä ensimmäisenä jonossa kohta tunnin ollut.
Melkein kuin muinaisessa mainoksessa: Juna - laiva - juna. Mantereella tuo laiva ei oikein taitaisi edetä.Juna vaihtui bussiksi Pieksamäellä. Pääsee sitä kai näinkin.
Ei tiiä! Hollannissa ainakin olen nähnyt sellasia tien ylittäviä siltoja, joissa veneet kulki kanavassaan!Melkein kuin muinaisessa mainoksessa: Juna - laiva - juna. Mantereella tuo laiva ei oikein taitaisi edetä.
Tien alittavat sillat ovatkin tuiki harvinaisia.Ei tiiä! Hollannissa ainakin olen nähnyt sellasia tien ylittäviä siltoja, joissa veneet kulki kanavassaan!
Mutta niitä sentään on. Esim. Murcian suunnalla on kohta, jossa tie kulkee tien yli ja toinen tie siltaa pitkin ali. Sellanen ympyrähässäkkä jossa teitä kulkee vissiin 4-5 kerroksessa siltoja pitkin.Tien alittavat sillat ovatkin tuiki harvinaisia.