OoPee
Nuori ikäisekseen
KlassikkojaPitää muistaa, että ...on syytä niistää myöskin anjovikset....
KlassikkojaPitää muistaa, että ...on syytä niistää myöskin anjovikset....
...soma? Eikö niin.K: Mikäs onkaan humalikkojen oma hätämerkki?
V: Diony-SOS
vitsi oli ... jne.
Jokainen savolainen ainakin tietää sen, että kalakukkoon laitetaan joko muikkuja tai ahvenia eli muikkukukko on toinen kalakukon versioista ja toinen on ahvenkukko.Kyllä mä ymmärsin mitä kirjoitit, mutta totesinpahan vaan, että en ole varma olenko koskaan muikkuja maistanut.
Tai no jaa... ehkä kalakukossa? Vai onko peruskalakukossa jotain muuta fisua? Termi muikkukukko on ainakin tuttu, mutta onko tuo sitten kalakukkojen alalaji?
Mallia tangat?Tänään kreisibailataan firman pikkareissa.
Eiku tanget. Tangetin kautta origoon mutkitellen.Mallia tangat?
Veikkaanpa, että kysessä on kuitenkin sardelli, eikä anjovis. Sardelli tavallaan "sulaa" keitinveteen, jälkiä jättämättä. Vain maku jää.Moniko tiesi että huippukokit saattaa laittaa pastan keitinveteen anjovisfileitä.
Saattaa olla, sillä luin käännöstekstiä, kun ääni on aina niin hiljaisella, että pitää lukea huulilta.Veikkaanpa, että kysessä on kuitenkin sardelli, eikä anjovis. Sardelli tavallaan "sulaa" keitinveteen, jälkiä jättämättä. Vain maku jää.
Muuten kyllä, mutta olen huonokuntoisempi.Mosse on oman elämänsä Mangelo.
Yksi.Moniko tiesi että huippukokit saattaa laittaa pastan keitinveteen anjovisfileitä.
Vähän kun sulla sitten teknogiaa on Retu-tossut, leimamerkki ja ylisuuri kuva sitten.Yksi.
Sinä ja "huippukokki".
:ahem:Vähän kun sulla sitten teknogiaa on Retu-tossut, leimamerkki ja ylisuuri kuva sitten.
Tuohon olen yksin minä syyllinen.Vähän kun sulla sitten teknogiaa on Retu-tossut, leimamerkki ja ylisuuri kuva sitten.
Ehkä asian voisi selvittää pollillisella toikilla.Mulla olis varmaan viisi loistavaa toikki-ideaa päässä. En tiedä vaan että pitäiskö oksentaa kaikki ne foorumille heti, vai kirjoitanko vaikka muistioon valmiiksi ja ripottelen sitten pikku hiljaa.
Haistahan vittu hauskuuksinesi. Ja hanki lapsi.Ehkä asian voisi selvittää pollillisella toikilla.