Jos nimi sattuu olemaan Dieterfriedrich wunderbararseschweinhund, niin kirjoitusvirheet ovat ymmärrettäviäTyöturvakorttikin tuli. Harmi kun ei saanut omalla nimellä. .
.
Jos nimi sattuu olemaan Dieterfriedrich wunderbararseschweinhund, niin kirjoitusvirheet ovat ymmärrettäviäTyöturvakorttikin tuli. Harmi kun ei saanut omalla nimellä. .
:thumbup:Oon mä ainakin passin mukaan edelleenkin suomalainen, vain ja ainoastaan ja hyvä niin
Racer X luuli sua Nico Rosbergiksi.Oon mä ainakin passin mukaan edelleenkin suomalainen, vain ja ainoastaan ja hyvä niin
Ja tulet olemaanki?Mä olen koko elämäni ollut tulevaisuuden lupaus.
Voisin kyllä ottaa nuo kursiivit pois vaikka heti.Sanoisin valmentaneeni liigatason pelaajia kursiivilla kirjoitetussa, oikeassa lajissa. Muistaakseni kyseessä oli mm. Tulevaisuuden lupaus, tuo myöskin kursiivilla kirjoitettu hahmo, josta myös toisaalla puhutaan.
Luultavasti.Ja tulet olemaanki?
Ei kannata. Ellet sitten vaihda tilalle alleviivauksia, jolloin joku pääsee sanom... kirjoittamaan, että linkki ei toimi.Voisin kyllä ottaa nuo kursiivit pois vaikka heti.
Mutta sitten pääsee taas pätemään.Ei kannata. Ellet sitten vaihda tilalle alleviivauksia, jolloin joku pääsee sanom... kirjoittamaan, että linkki ei toimi.
Kumpikin noista onkin aliarvostettua ja ihan liian vähälle huomiolle jäänyttä askaretta.Mutta sitten pääsee taas pätemään.
Ja onanoimaan omassa erinomaisuudessaan.
Linkki ei toimi!Ei kannata. Ellet sitten vaihda tilalle alleviivauksia, jolloin joku pääsee sanom... kirjoittamaan, että linkki ei toimi.
Mä löysin. Se oli linkki kyseisen henkilön ajatuksiin...En löytänyt linkkiä ko. postauksesta.