Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Vanha mies jo. Ei 30 pv:n banaani olisi ollut enää riittävä, joten siksi kait tämä lahja.

Onnittelut.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Eräällä toisella tuttavalla sattuu myös olemaan syntymäpäivä tänään. Hän on vaan sen verran omalaatuinen persoona, etten avaudu aiheesta enempää.

Onnittelut Jacquekselle. :thumbup:
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Muuttokuormat vietynä, sekä oma että kämppiksen, hitommoinen kantaminen kolmanteen kerrokseen ahtaassa rappukäytävässä.
Ja sitte sunnuntaina muuttaa sinne.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Työturvakorttikin tuli. Harmi kun ei saanut omalla nimellä. No eipä siinä, osasin odottaakin. Senpä takia laskukin vielä maksamatta. Millähän nimellä seuraava tulee? Dickistä tulee Daisy? Vehkeet silppuriin seuraavaksi vaan. Hienoa kun nuo korttitilaukset on ulkoistettu. Kertatilauksella saisi vähän kalliimmalla. Kolme kertaa tilaamalla jostain lämpimästä samaan hintaan. Jännityksellä odottaa, tuleeko joulukin ennemmin.

Tai enpäs ole ihan varma missä työturvakortit käsitellään, mut jokatapauksessa päin vittua nämä aina menee...
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Et sitten ole niitä PISA -tutkimuksen huippuja? Lukutaito vähän hakusessa, mutta ethän sä mikään suomalainen olekaan ;)
Vaikee sanoo, kun ei sillon mun kouluaikana tehty vielä PISA-testejä. Äidinkielestä kirjotin kyllä ällän, mutta siinähän pitikin vaan osata kirjoittaa, lukemista ei testattu lain :frank:

Oon mä ainakin passin mukaan edelleenkin suomalainen, vain ja ainoastaan ja hyvä niin :mad:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös