Örfil
Guest
Ei muuten ole: se oli vaan koneen tunnari joka sekin uupui 3 merkkiä.Tiedoksi muuten, että Racerin salasana on MC0QHOTO :frank:
Ei muuten ole: se oli vaan koneen tunnari joka sekin uupui 3 merkkiä.Tiedoksi muuten, että Racerin salasana on MC0QHOTO :frank:
Joo! Miltäs nyt näyttää!Löytyiskö yhtään isompaa kuvaa, kun ei oikein tahdo nähdä? :thumbfh:
:frown:Joo! Miltäs nyt näyttää!
Itsemoderointia! Bannia!Last edited by Jacques; Today at 17:25. Reason: varmuuden vuoksi sensuroin itse ennenkuin aasi lykkää bannia
Litran stobessa kalja ehtii väljähtyä. Tai jos ei ehdi, niin sitten tulee juotua liian taajaan ja joutuu hyppäämään yhtenään kusella, koska vanha ja prostaatta.:thumbfh:
Tuo on kyllä iso ongelma. Toinen vielä isompi ongelma on se, että kaikki mukana olleet juomat olivat vain puolen litran tilavuusmitassa.Litran stobessa kalja ehtii väljähtyä. Tai jos ei ehdi, niin sitten tulee juotua liian taajaan ja joutuu hyppäämään yhtenään kusella, koska vanha ja prostaatta.
:eek!: Meinasin joutua luuppiin.Pyytämäsi sivu yritti ohjata itseensä. Tämä voi aiheuttaa päättymättömän silmukan.
Hiipi tuosta Löwenbrausta isot nostalgiset fiilarit.
Pakko kyllä myöntää, että sellainen "hirviö" kuin EU helpottaa aika lailla näiden perinteiden ylläpitoa.Hienoa, että nuoriso arvostaa perinteitä
Siellä kyllä tuntee olevansa kuin vieraalla maalla.Postasin muuten F1-puolelle ensimmäistä kertaa hyvin pitkään aikaan.
No sinä nyt olet vieraalla maalla missä tahansa.Tai ainakin minä tunnen.
Sinähän sen tiiät.No sinä nyt olet vieraalla maalla missä tahansa.
No tottakai. Eikai täällä muuten päätyisi moderaattoriksi.Sinähän sen tiiät.
Vaikkei mun nuita tänä viikonloppuna pitänytkään maistella, niin töhön mennessö olen tullut jo siihen päätelmään että Hofbäu on aikalailla Spaattia parempi, vaikka peruslaagereissa ja pilsseissä lapiomiehet ovatkin aika paljon edellä.Näytä liitetiedosto 18920
Oktoberfest!
Väärä ketju. Tämä on hyvin merkityksellinen ilmoitus.Huomenta.