burb
.
En kerinny. Olet siis mulle velkaa tonnin.Laita ne riville Vettel-Hamilton-Grosjean. Jos voitat, tilität rahat mulle, jos et olet hiljaa ja kärsit kuin mies.
En kerinny. Olet siis mulle velkaa tonnin.Laita ne riville Vettel-Hamilton-Grosjean. Jos voitat, tilität rahat mulle, jos et olet hiljaa ja kärsit kuin mies.
Kaikki, jotka on Kimin edellä.Jaahas, tohtori Raaserin etädiagnisointi vastaanotto auennut jo tältä päivältä. Montakohan saa tänään tuomion?
Tämäkin vielä...En kerinny. Olet siis mulle velkaa tonnin.
Onneksi sentään spugejen ateriapalvelu toimii tänäänkin.EJJJUMALAUTA!!! :mad_old:
Sen kerran kun olis täysin varma rivi, niin Nordea.
Mulla on Veikkauksen pelitilillä muutama euro. Toivottavasti tästä viestistä oli apua.
Tai no, antaa olla. Älä laita sittenkään.Laita ne riville Vettel-Hamilton-Grosjean. Jos voitat, tilität rahat mulle, jos et olet hiljaa ja kärsit kuin mies.
Ravintolaan ei menty lain, vaan hipattiin työväentalolla aamuviiteen.Parasiitti vai Mesku?
KOMMARI!hipattiin työväentalolla aamuviiteen.
Nose! Mut hei! Mulle melkein maksettiin siitä! Ikävä kyllä vaan melkein...KOMMARI!
Oho, se olikin vahingossa ens vuoden kisa, jonka katoin. Sori.Mä katoin just tän päivän Singaporen GP:n ennakkonauhoituksena. Olipa jumalaare jännä skaba! Ricciardon eka podium-paikka ilahdutti mieltä. Harmi, että Kimille kävi miten kävi.
Enpä tiedä, minkä vuoden ens vuoden kisaa katsoit, mutta se, mitä minä katsoin meni jotensakin näin:Oho, se olikin vahingossa ens vuoden kisa, jonka katoin. Sori.
Sinun pahin painajainen taitaa olla se, että naapurustoosi muuttaa parisataa kommunistia jotka pitävät kokouksensa sinun asunnossasi ja siinä samalla yrittävät värvätä sinut puolueensa puheenjohtajaksi.Jotain sellaista. Vilkuttelee edelleen SB pommareille valoja vaikka sota on jo ohi.
Kouvo on ikikomu!
Teinityttöjen fanitushysteriä muuttuu vuosi vuodelta hämmentävämmäksi. Männä vuosina näitten sällien on edes pitänyt laulaa, nyt ei vaadita kuin irvistyskuvia nettiin.Peltonen syö mansikoita ja ottaa niistä kuvan Instagramiin. 10 300 tykkäystä.
Peltonen seisoo metsässä, 11 300 tykkäystä.
Peltonen soittaa kitaraa, 14 000 tykkäystä.
Peltonen ilman paitaa, 18 900 tykkäystä.
Kiivaimmillaan tykkäyksiä tulee yli 350 minuutissa, kuusi sekunnissa.
Vissiinkin niin. En jaksanut lukea tuota alkup. juttua kuin puoleenväliin. Mahdotonta olla kiinnostunut tuosta. Ei jaksa edes äimistellä. Mutta sehän johtuu siitä että aikansa kutakin. Ja jokaisella aika raksuttaa. Eli siitäpä siihen mikä täällä kalvaa...Teinityttöjen fanitushysteriä muuttuu vuosi vuodelta hämmentävämmäksi. Männä vuosina näitten sällien on edes pitänyt laulaa, nyt ei vaadita kuin irvistyskuvia nettiin.
Ahaa. Mistäs meinaat hankkia?...Kellot! Pitkästä aikaa nimenomaan kiinnostuin jälleen rannekelloista. Sitten 90-luvun en ole pitänyt rannekelloa lain. En päivääkään. Aina katsonut ajan kännykästä. Kävipä kutenkin niin, että ostin Lumia 520 perusälykännykän, joka on ihan pätevä, mutta yhdestä syystä täysin onneton. Siitä ei näe aikaa ellei vapauta näppäinlukkoa. Muuten on vain täysin pimeä ruutu. Hyvinkin epäkäytännöllistä.
Sattumalta mutsini soitti viikolla ja pyysi jos veisin hänen kaksi korukelloaan paristojen vaihtoon. Liikkeessä sitten silmään osui jos jonkinlaista aikarautaa ja silmät alkoivat pienen totuttelun ja vitriininien mulkoilun jälkeen kiilumaan. Jotenkin alkoi kiehtomaan taas rannekello. Hyvännäköisiä rannekelloja oli myynnissä.
Jatkan asioita mitä haluat hankkia toikissa.
Mun Lumiaani tupsahti ainakin eilen päivitys, jolla saa itse valita, mitä lukitusnäytöllään haluaa näkyvän.Kävipä kutenkin niin, että ostin Lumia 520 perusälykännykän, joka on ihan pätevä, mutta yhdestä syystä täysin onneton. Siitä ei näe aikaa ellei vapauta näppäinlukkoa. Muuten on vain täysin pimeä ruutu. Hyvinkin epäkäytännöllistä.
No Hankkijalta tietenkin, idiootti!Ahaa. Mistäs meinaat hankkia?