Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Joskus sitä ihmettelee, missä puskassa jotkut suomenruotsalaiset ovat kasvaneet, kun tulee niin ihmeellisiä kielioppivirheitä suomea puhuessa. Kyllä Suomessa syntyneen pitäisi osata suomea sujuvasti jne.

Eilen kuulin töissä tällaisen repliikin: "Voisitko kaivata mulle lounasseteleitä?"

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olin tänään itsekäs sika ja tungin bussiin polkupyörän kanssa. Avain katkesi lukon sisään, väkisin aukaisemiseen sopivia työkaluja ei ollut ja pyörähuoltoon matkaa lie 6-7 km. Bussikuski ei suhtautunut ajatukseeni yhtä positiivisesti kuin minä, mutta laski sentään kyytiin kun ei varmaankaan viitsinyt jättäytyä aikataulusta jälkeen minun ja pyörän pihalle nakkaamisen takia. Tajusin kyllä aika pian, miksi kuskin mukaan polkupyöriä ei saa kuljettaa bussissa. Jos bussin keskiosaan olisi lisäkseni ilmestynyt yhdetkin lastenvaunut niin koko käytävä olisi mennyt tukkoon. Olin kyllä henkisesti varautunut poistumaan kyydistä pääsemättä määränpäähäni, jos joku olisi kyytiin vaunujen kanssa tullut. Onneksi ei tullut ja pääsin perille onnellisesti. Polkupyöräkorjaamossa itsetuntoni kärsi kolauksen, kun huoltomies repi lukon auki käsivoimin (se oli jumiutunut silleen ei ihan kiinni muttei kuitenkaan niin auki että takapyörä olisi pyörinyt vapaasti). Samoin kärsi luottamukseni heppoisiin pyörän lukkoihin. Jemmassa oli toinen lukko, joten vielä tänään ei tarvinnut uutta ostaa, mutta lie syytä hommata jos joskus satun muuttamaan jonnekin jossa polkupyörärosvot ovat ärhäkämpiä.
Rautasahalla pari kertaa noita lukkoja nyhränneenä pystyin toteamaan, että pyörävarkaaksi tarvitsisin jämäkät katkaisupihdit tai rälläkän tai jotain muuta. No siihen se ura sitten jäi, kun oli turhan pitkä matka rautakauppaan. Hyvä kuitenkin, jotta bussiin pääsit.. Joensuun karting centerillä pääsisi muuten viikonloppuna ajelemaan 10€/setti.

markoj

Custom User
Vituttaa taas uutisten lukeminen yms. siinä määrin, että taidan lopettaa koko touhun toistaiseksi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
"Jos vuokralaiskandidaatti on sosiaalitoimiston asiakas ja lievästi alipainoinen, ei häntä kannata ottaa vuokralaiseksi koska hänellä todennäköisesti on huumeongelma."

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
The following error was encountered: One or more errors occurred.

markoj

Custom User
Oon täällä taas on ikävä sua. Koskaan en voi tähän sopeutua.

burb

.
Ei saakeli, jos en heti nyt lähde kauppaan niin en varmaan kerkee. Jaksaisinpa nousta tästä tuolilta uuppaheikkaa.

burb

.
Emmä varmaan kerkee. Rupesin just kuuklettelemaan Odette Annablen kuvia.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.