burb
.
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutiset.shtml/2014/01/1851964/lotuksen-f1-testaaja-avautuu-tarjoilijatason-palkka-maksamatta
Maikkarikin alkanut käyttämään tasoja ;D
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutiset.shtml/2014/01/1851964/lotuksen-f1-testaaja-avautuu-tarjoilijatason-palkka-maksamatta
Maikkarikin alkanut käyttämään tasoja ;D
Son halo.Juuassa pystysuora sateenkaari, tai sitten homobileissä tehokkaampi lasershow.
"Ehkä se on pora."Mutta mitä se tarkoittaa suomeksi?
Nyt ne on nalkissa.:thumbfh:Ei kehtaa enää avata muutamia toikkeja, kun siellä jauhetaan samaa ****** koko ajan. En ymmärrä. :nope:
Tosi mielenkiintoista. :thumbup:Ykköseltä tulee Poirotista ja Suchetista ohjelmata.
Kieltämättä fanitan 'vähän' enämpi kuin Scifiä tms. hopitteja.Tosi mielenkiintoista. :thumbup:
Search your feelings, you will know it to be true.Kai voittaminen on pärjäämistä?
Jotenkin vaan naurettavaa "tuuliraot, porttihyvitykset, tuulihyvitykset" yms. välinepelleily.
Onneksi tulin ruudun äärelle vasta nyt. Miksi niiden pitää jokaiseen juttuun tehdä näitä vuoden paras ja vuoden ja vuoden ja toisen vuoden. Kaikki vaikuttaa niin väkinäiseltä ja teennäiseltä. Ehkä johtuu siitä, että itseäni vähän muutenkin ahdistaa.Miten mulla tulee vaivautunut ja myötähäpeinen olo tosta Urheilugaalasta?
Tämänvuotista en näe, mutta sellainen muistikuva on että vastaavaa fiilistä ovat aiheuttaneet aiemmin. Joko suomalaiset ei osaa hypettää suuren maailman malliin vaikka sitä yrittävätkin, tai sitten suomalaiset ei osaa katsella sitä.Miten mulla tulee vaivautunut ja myötähäpeinen olo tosta Urheilugaalasta?
Oot syöny voita?Ehkä johtuu siitä, että itseäni vähän muutenkin ahdistaa.
En oo. :doubtful:Oot syöny voita?
Mitähän päivän aikana tapahtunut? *menee etsimään*Ei kehtaa enää avata muutamia toikkeja, kun siellä jauhetaan samaa ****** koko ajan. En ymmärrä. :nope:
Kyllä, sitähän siellä nimenomaan tapahtuu.Näinköhän mä ihan oikein, tuossa telkassa äsken, kun ihanku olis näyttänyt siltä että kakkoselta tulevassa urheilu...mikälie palkintotilaisuudessa osa porukasta istuu jäähallin katsomossa katselemassa kun jäällä istutaan pöytäin ääressä juomassa kahvia?