Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Lähden vääntämään punttisalille rautaa. On ehkä notkeampaa ainesta se, kuin forumin jarnakeskustelu.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ei kehtaa enää avata muutamia toikkeja, kun siellä jauhetaan samaa ****** koko ajan. En ymmärrä. :nope:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Meinasin tulla ehdottamaan että jos joku edes yrittäisi puhua aiheesta tuolla lööpitystoikissa niin voisi ylimäräinen lätinä jäädä jossain vaiheessa jalkohin, mutta parempi näin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Miten mulla tulee vaivautunut ja myötähäpeinen olo tosta Urheilugaalasta?
Onneksi tulin ruudun äärelle vasta nyt. Miksi niiden pitää jokaiseen juttuun tehdä näitä vuoden paras ja vuoden ja vuoden ja toisen vuoden. Kaikki vaikuttaa niin väkinäiseltä ja teennäiseltä. Ehkä johtuu siitä, että itseäni vähän muutenkin ahdistaa.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Miten mulla tulee vaivautunut ja myötähäpeinen olo tosta Urheilugaalasta?
Tämänvuotista en näe, mutta sellainen muistikuva on että vastaavaa fiilistä ovat aiheuttaneet aiemmin. Joko suomalaiset ei osaa hypettää suuren maailman malliin vaikka sitä yrittävätkin, tai sitten suomalaiset ei osaa katsella sitä.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Näinköhän mä ihan oikein, tuossa telkassa äsken, kun ihanku olis näyttänyt siltä että kakkoselta tulevassa urheilu...mikälie palkintotilaisuudessa osa porukasta istuu jäähallin katsomossa katselemassa kun jäällä istutaan pöytäin ääressä juomassa kahvia?

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Näinköhän mä ihan oikein, tuossa telkassa äsken, kun ihanku olis näyttänyt siltä että kakkoselta tulevassa urheilu...mikälie palkintotilaisuudessa osa porukasta istuu jäähallin katsomossa katselemassa kun jäällä istutaan pöytäin ääressä juomassa kahvia?
Kyllä, sitähän siellä nimenomaan tapahtuu.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.