burb
.
Lemmikkielukan hyötykäyttöä -> koe-eläimenä. Hyväksyn toki moisen.Kissa söi, joten syön itekki.
Lemmikkielukan hyötykäyttöä -> koe-eläimenä. Hyväksyn toki moisen.Kissa söi, joten syön itekki.
Munat säilyvät yllättävän pitkään viileässä. Viime viikolla löysin jääkaapista 16.11.2013 -parasta ennen munapakkauksen. Niitä en enää tohtinut valmistaa, enkä syödä. Pari viikkoa yli päiväyksen ei ole paha. Mun mielestä. Toki on. Muita. Mielipiteitä.Löysin kuukauden yli päiväyksen menneitä munia jääkaapista. Pistin tulille.
Kananmunan käyttökelpoisuus selviää rikkomalla muna raakana, pilaantuneen hajun tunnistaa helposti.Munat säilyvät yllättävän pitkään viileässä. Viime viikolla löysin jääkaapista 16.11.2013 -parasta ennen munapakkauksen. Niitä en enää tohtinut valmistaa, enkä syödä. Pari viikkoa yli päiväyksen ei ole paha. Mun mielestä. Toki on. Muita. Mielipiteitä.
Ja mikä mahtoi olla yllekirjoittaneen osa näistä?"Tässähän oli ihan hilkulla että ois voinu sanoa ajautuneensa lievään ylilyöntiin", oli lausahdus joka kertoo kaiken kuluneesta lauantaina ja tiistain välisestä yöstä.
Merkittävin ylilyönti taisi tapahtua maanantaiaamuna kun baari aukesi ysiltä ja ennen puoltapäivää miehet oli niin kumarassa että yksi sammui väärään hyttiin, toinen laivan käytävälle ja kolmas oksensi naaraksien vessan melko jetsulleen lattiasta kattoon.
Nyt ei pysty, ei kykene.
Hytin asukit olivat varmastikin ylen onnellisia ko. tapahtuman johdosta.Kyllähän se cee oli.
Hmm, tässä on nyt ollut päällekkäin sekä Rock Risteily että Goom. Pidempi aikajänne viittaisi vahvasti jälkimmäiseen tapahtumaan.Oliko pyryf Radio Rock -risteilyllä?
Ei välttämättä.Pidempi aikajänne viittaisi vahvasti jälkimmäiseen tapahtumaan.
Kyllähän siellä on vielä maanantaina oltu laivalla, jolloin RRXI on ollut jo sunnuntaina satamassa.Ei välttämättä.
Päivittäin käytössä 20 vuotta. Olen suodattamisen mestari. Aikaisemmassa töissä meillä oli autokanta (~50000 kpl) Excelissä. Nykyisessä tuotteet tietoineen, muttei varsinaisesti tuotanto- tai varastotietoja.Jaahas, on laitettava sitten Excelin käyttö työn alle.
AB-korttia varten. Tietokoneen ajokorttia varten siis. On hyötyä jatkossa, kun tuon käyn vetämässä läpi. Toki, eihän sekään ole varmaa, etten saisi edes sitä @-korttia.