Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Löysin kuukauden yli päiväyksen menneitä munia jääkaapista. Pistin tulille.
Munat säilyvät yllättävän pitkään viileässä. Viime viikolla löysin jääkaapista 16.11.2013 -parasta ennen munapakkauksen. Niitä en enää tohtinut valmistaa, enkä syödä. Pari viikkoa yli päiväyksen ei ole paha. Mun mielestä. Toki on. Muita. Mielipiteitä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Munat säilyvät yllättävän pitkään viileässä. Viime viikolla löysin jääkaapista 16.11.2013 -parasta ennen munapakkauksen. Niitä en enää tohtinut valmistaa, enkä syödä. Pari viikkoa yli päiväyksen ei ole paha. Mun mielestä. Toki on. Muita. Mielipiteitä.
Kananmunan käyttökelpoisuus selviää rikkomalla muna raakana, pilaantuneen hajun tunnistaa helposti.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
"Tässähän oli ihan hilkulla että ois voinu sanoa ajautuneensa lievään ylilyöntiin", oli lausahdus joka kertoo kaiken kuluneesta lauantaina ja tiistain välisestä yöstä.
Merkittävin ylilyönti taisi tapahtua maanantaiaamuna kun baari aukesi ysiltä ja ennen puoltapäivää miehet oli niin kumarassa että yksi sammui väärään hyttiin, toinen laivan käytävälle ja kolmas oksensi naaraksien vessan melko jetsulleen lattiasta kattoon.
Nyt ei pysty, ei kykene.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Jos mä olisin vaikkapa Giancarlo Minardi tai muu moottoripää niin perustaisin täksi vuodeksi hätsynpikaa fykkösiin tallin ja palkkaisin isolla rahalla Jan Magnussenin ajamaan. Ja mielellään vaikka hänen isänsäkin. Olisi komiaa kun kolme sukupolvea ajaisi toisiaan vastaan niin että pärinä vaan kuuluisi.

Sue_me

Well-known member
"Tässähän oli ihan hilkulla että ois voinu sanoa ajautuneensa lievään ylilyöntiin", oli lausahdus joka kertoo kaiken kuluneesta lauantaina ja tiistain välisestä yöstä.
Merkittävin ylilyönti taisi tapahtua maanantaiaamuna kun baari aukesi ysiltä ja ennen puoltapäivää miehet oli niin kumarassa että yksi sammui väärään hyttiin, toinen laivan käytävälle ja kolmas oksensi naaraksien vessan melko jetsulleen lattiasta kattoon.
Nyt ei pysty, ei kykene.
Ja mikä mahtoi olla yllekirjoittaneen osa näistä?

Veikkaan vaihtista cee.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
"Menkää nyt pois levittämästä uskontoanne mun mausteiden päällä!"

Edit: Eiku jaa, tää ois varmaan mennyt Kuultua-toikkiin. No ensi kerralla sitten.

Trullinkaasu

Well-known member
Jaahas, on laitettava sitten Excelin käyttö työn alle.

AB-korttia varten. Tietokoneen ajokorttia varten siis. On hyötyä jatkossa, kun tuon käyn vetämässä läpi. Toki, eihän sekään ole varmaa, etten saisi edes sitä @-korttia.

Captain Howdy

Well-known member
Näin on kyllä, mutta jatkot on sunnuntaisin On the Rocksissa ja mikäs siinä on jatkaa maanantaikin jos lomaa on.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jaahas, on laitettava sitten Excelin käyttö työn alle.

AB-korttia varten. Tietokoneen ajokorttia varten siis. On hyötyä jatkossa, kun tuon käyn vetämässä läpi. Toki, eihän sekään ole varmaa, etten saisi edes sitä @-korttia.
Päivittäin käytössä 20 vuotta. Olen suodattamisen mestari. Aikaisemmassa töissä meillä oli autokanta (~50000 kpl) Excelissä. Nykyisessä tuotteet tietoineen, muttei varsinaisesti tuotanto- tai varastotietoja.

markoj

Custom User
Kuka se muuten voittikaan vuoden formisti -tittelin, tuliko siihen vastausta?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.