Sama tuli mieleen. Ennen tuohan oli vain meriitti politikoille. Eikä asiasta sen kummemmin hiiskuttu.Toisaalta perinnetietoista toimintaa. Kekkosen aikana ei kaikki muut ministerit paitsi Virolainen oli aina tanakasti kännissä idänmatkoilla :alppu:
Sama tuli mieleen. Ennen tuohan oli vain meriitti politikoille. Eikä asiasta sen kummemmin hiiskuttu.Toisaalta perinnetietoista toimintaa. Kekkosen aikana ei kaikki muut ministerit paitsi Virolainen oli aina tanakasti kännissä idänmatkoilla :alppu:
Lueskelin läpi puolen vuoden ajalta tekstiviestivaihdon (reilu 200 viestiä). HuohNaiset
:thumbfh::nope:
Jaaha, hyvä muistutus. Pitääpä itsenikin alkaa katselemaan mistä alkais katselemaan jotain tapaa jolla vois alkaa katselemaan F1-kautta.F1 Katsomosta 20€/kk tai 90€ kausi. Tekispä mieli haistattaa pitkä vittu ja saatan sen tehdäkin.
Eiköhän ne streamit sitten katkeile mystisesti aina kun kolmoisvoitto Suomeen tulossa. En aikonut kyllä maksella maikkarin suuntaan mitään, enää.F1 Katsomosta 20€/kk tai 90€ kausi. Tekispä mieli haistattaa pitkä vittu ja saatan sen tehdäkin.
Saunalahdelle makselen reilun kympin kuussa ja saan vielä englanninkielisen formulapaketin lisäksi intternettiliittymänEiköhän ne streamit sitten katkeile mystisesti aina kun kolmoisvoitto Suomeen tulossa. En aikonut kyllä maksella maikkarin suuntaan mitään, enää.
Sky sports vai mikä se tämän päivän megakultaturbo on näissä F1-streameissa?Saunalahdelle makselen reilun kympin kuussa ja saan vielä englanninkielisen formulapaketin lisäksi intternettiliittymän![]()
joku semmoonen. Ihan sama, pyöriihän tuokinSky sports vai mikä se tämän päivän megakultaturbo on näissä F1-streameissa?
`There is a word for people without beards - women.
Jouko Turkka sanoi:On naisillaikin parta - se ei vaan sijaitse leuassa.
Meille tuli tarjous 12.90 kuussa ja helmi/marraskuu ilmaiseksi. Voi katkaista milloin haluaa. Ajattelin että otan kauden ajaksi, kun ei merkittävästi halvemmalla sitä muualtakaan saa.F1 Katsomosta 20€/kk tai 90€ kausi. Tekispä mieli haistattaa pitkä vittu ja saatan sen tehdäkin.
Mulle tuli kans toi tarjous. Eipä taida halvemmallakaan kisoja kotiin saada joten vaihtoehtoina ovat tuohon tarttuminen tai lähipub.Meille tuli tarjous 12.90 kuussa ja helmi/marraskuu ilmaiseksi.
Sun kausi maksaa pubissa 1290€. Vähintään.Mulle tuli kans toi tarjous. Eipä taida halvemmallakaan kisoja kotiin saada joten vaihtoehtoina ovat tuohon tarttuminen tai lähipub.
Mulla maksaa joskus 200€ ilta hesan stadissa..Sun kausi maksaa pubissa 1290€. Vähintään.
Tuon verran menee tippiin pelkästään. :frank:Mulla maksaa joskus 200€ ilta hesan stadissa..
Luin että sulla menee pinppiin vähintään tuon verran? :eek!: Luinpas kuitenkin väärin.Tuon verran menee tippiin pelkästään. :frank: