Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

P1 Rai

West Coast
Sijainti
Siellä
Eiks noi oo sellasia elokuvia, jotka on suunnattu nuorille tai muuten vähämielisille?

Indiana Joneksesta olen tainnut jonkun osan nähdä.
Saa sinä aika nuori ainakin mieleltään olla, että edes tänne postailee.

markoj

Custom User
Harmittaa, kun feissarimokailut ei toimi tänne maalle.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Paluu tulevaisuuteenit ja Indianapolis Jonesit.
Taitaa olla hyvin pitkälti sun mielipiteesi?

Joo, ovathan nuo varsin populaareja elokuvia ja vauhdikkuudessan kovinkin viihdyttäviä. Ja ovathan myös ne kyllä tuotteistettu tietylle katsojaryhmälle, joita sää pidät mm. vähämielisenä.

Mutta mitä sitten? Pitäisikö sun mielestä aina katsoa taide-elokuvia ja dokumenttifilmejä? Hä? Ja olla vitun viisas?

Mun mielestä voipi kyllä olla välillä pöljä, ja katsoa vaikka Beverly Hills Cop-filmit.

Lunssila

Well-known member
Taitaa olla hyvin pitkälti sun mielipiteesi?

Joo, ovathan nuo varsin populaareja elokuvia ja vauhdikkuudessan kovinkin viihdyttäviä. Ja ovathan myös ne kyllä tuotteistettu tietylle katsojaryhmälle, joita sää pidät mm. vähämielisenä.

Mutta mitä sitten? Pitäisikö sun mielestä aina katsoa taide-elokuvia ja dokumenttifilmejä? Hä? Ja olla vitun viisas?

Mun mielestä voipi kyllä olla välillä pöljä, ja katsoa vaikka Beverly Hills Cop-filmit.
Se ei ollut mielipide vaan kysymys.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
ITG on kiukkuisna tänä iltana. *halipussaa*
Samoin jaxuhaleja.

Mä tunnustan pitäneeni aikaan Rambosta ja Rockystä. Taisin käydä leffateatterissa peräti katsomassa. Grandiin tuli kaikki kyllä vähän myöhässä. Batmannit ja hämähäkkimies ei ole koskaan oikein leffoina kiinnostaneet...pikemminkin olen pitänyt hiukka naurettavina. Sarjiksina olivat ok. Sarjiksista tulikin mieleen mustanaamio + tarzan/korak ja tex willerit/Lucky Luckyt, Asterixit jne.

burb

.
Sevverran on ruokahuoltoni epäonnistunut että tässä just pohdin että millainen iltapalamainen keitto tulis porkkanoista, sipuleista, ketsupista ja popcorneista.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Sevverran on ruokahuoltoni epäonnistunut että tässä just pohdin että millainen iltapalamainen keitto tulis porkkanoista, sipuleista, ketsupista ja popcorneista.
Ihan hyvältähän toi kuulostaa. Ei varmaan tarttisi muuta iltapalaa.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Porkkanat ja sipulit voinet keittää keitoksi ja ketsupilla maustaa. Keitä ainekset vähässä vedessä pehmeiksi ja saosta sitten ketsupilla.

burb

.
Vetäsin noi popkornit nyt yläpään kautta. Jos en niillä pärjää aamuun niin saan olla pärjäämättä.

burb

.
Jaa mutta olishan noi melkein vieressä olevat mäkkäritkin 24h, ilmeisesti. Jaksaiskohan lähteä ajelemaan. Joutuis kuitenkin laittamaan vaatteita päälle yms. rasittavaa.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Jaa mutta olishan noi melkein vieressä olevat mäkkäritkin 24h, ilmeisesti. Jaksaiskohan lähteä ajelemaan. Joutuis kuitenkin laittamaan vaatteita päälle yms. rasittavaa.
Nii-in. Hella tulille ja porkkanat ja sipulit vaan muhimaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jompi kumpi on muuttunut. Joko markoj:n postaukset tai mun ymmärrys. Ovat yhtä hauskoja kuin Alpun ja purpin postit. Tai yhtä huonoja, miten vaan.

Mutta viihdyttäviä.:eek:

markoj

Custom User
Itse aprikoin, että onko Troyn jutut muuttunut vaikeaselkoisemmiksi vai enkö vaan ole aikaisemmin huomannut asiaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.