Saa sinä aika nuori ainakin mieleltään olla, että edes tänne postailee.Eiks noi oo sellasia elokuvia, jotka on suunnattu nuorille tai muuten vähämielisille?
Indiana Joneksesta olen tainnut jonkun osan nähdä.
Saa sinä aika nuori ainakin mieleltään olla, että edes tänne postailee.Eiks noi oo sellasia elokuvia, jotka on suunnattu nuorille tai muuten vähämielisille?
Indiana Joneksesta olen tainnut jonkun osan nähdä.
Jaa sit et vissiin pääse katsomaan tuota uusinta, jossa joku Marko-niminen tyyppi on sekoillut oikein olan takaa!Harmittaa, kun feissarimokailut ei toimi tänne maalle.
Taitaa olla hyvin pitkälti sun mielipiteesi?Paluu tulevaisuuteenit ja Indianapolis Jonesit.
Se ei ollut mielipide vaan kysymys.Taitaa olla hyvin pitkälti sun mielipiteesi?
Joo, ovathan nuo varsin populaareja elokuvia ja vauhdikkuudessan kovinkin viihdyttäviä. Ja ovathan myös ne kyllä tuotteistettu tietylle katsojaryhmälle, joita sää pidät mm. vähämielisenä.
Mutta mitä sitten? Pitäisikö sun mielestä aina katsoa taide-elokuvia ja dokumenttifilmejä? Hä? Ja olla vitun viisas?
Mun mielestä voipi kyllä olla välillä pöljä, ja katsoa vaikka Beverly Hills Cop-filmit.
Samoin jaxuhaleja.ITG on kiukkuisna tänä iltana. *halipussaa*
Ihan hyvältähän toi kuulostaa. Ei varmaan tarttisi muuta iltapalaa.Sevverran on ruokahuoltoni epäonnistunut että tässä just pohdin että millainen iltapalamainen keitto tulis porkkanoista, sipuleista, ketsupista ja popcorneista.
Porkkanat ja sipulit voinet keittää keitoksi ja ketsupilla maustaa. Keitä ainekset vähässä vedessä pehmeiksi ja saosta sitten ketsupilla.Sevverran on ruokahuoltoni epäonnistunut että tässä just pohdin että millainen iltapalamainen keitto tulis porkkanoista, sipuleista, ketsupista ja popcorneista.
Nii-in. Hella tulille ja porkkanat ja sipulit vaan muhimaan.Jaa mutta olishan noi melkein vieressä olevat mäkkäritkin 24h, ilmeisesti. Jaksaiskohan lähteä ajelemaan. Joutuis kuitenkin laittamaan vaatteita päälle yms. rasittavaa.
Kissan?Lopettihan se pesukone viimein.