Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Oi, Nadjani mun, tuskin koskaan onnistun saamaan viisumia hotellihuoneeseen.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Pistä sisään -> put in -> Putin -> ??? -> foliohattu päähän
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Corsica toki voittaa kaikki sarjat. Ei kait sinne menemiseen enämpi syytä kuin Pyryfiä suurempi ikä ja tyhmyys.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Olen hekottanut itsekseni viimeisimmän vartin sille tosiasialle että joku on pistänyt myyntiin Kurt Cobainin vanhat sukset. Oikein Atomicit. Kai noistakin joku jonkun tuhannen maksaa. Ainoa hauskempi juttu voisi olla Hitlerin vanha pulkka.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Olen hekottanut itsekseni viimeisimmän vartin sille tosiasialle että joku on pistänyt myyntiin Kurt Cobainin vanhat sukset. Oikein Atomicit. Kai noistakin joku jonkun tuhannen maksaa. Ainoa hauskempi juttu voisi olla Hitlerin vanha pulkka.
Sulla on vaan sellainen juttu, että et tajua juttuja?
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Anteeksi Pyryf, kuuntelin tuossa vaan V8-murinaa YouTubesta continious-play. Se on rauhoittavampaa kuin merelliset aallot.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Anna uusi yritys sille American Car Show meiningille, niin siinä se sitten. Enjoy my friend!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Pitäisköhän opetella benjihyppäämään ilman laskuvarjoa? Ei varmaankaan.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Anna uusi yritys sille American Car Show meiningille, niin siinä se sitten. Enjoy my friend!
Kyllä se oikea meininki on kiihdytysradan äärellä eikä näyttelyhallissa. Joskus tuli vuosittain käytyä ACS:ssa, mutta pääsin onneksi perinteestä eroon. On niin järjettömiä FHRA:n pääsylippujen hinnat ettei viitti kuin yhdessä tapahtumassa vuosittain käydä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös