Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Kolme vuotta se otti, että ryhdyin selvitystöihin mikä pöytäkoneessain on vikana. Nyt on olo kuin lapsena konsanaan kun on piuhaa ja mööpeliä olkkarin lattia täynnä. Merkittävin ero että ennen muinoin moisesta nautti ja nyt se ainoastaan vituttaa jo ennakkoon.
Minullakin meni järjen ja tajuamisen aikana monta ikää, mutta tajusin sitten kun neitokainen astui maton alla olevalle kaapelille herkällä kantapäällään. Mitä täällä kätket? Kaapeleita toki. Sitten vaihdoin läppäriin.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ainakin virtalähde on porsinut. Hohhoijjaa.
Oliko siellä paljon pieniä virtalähteitä? Mikäli tilat on ahtaat ja emakko pelästyy, niin se voi suojelutarkoituksessa syödä porsaat. Nyt tarkkana sitten.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Eipä ole ollut prosessorin jäähdytin kiinni prosessorissa lain. Että se siitä.

burb

.
Rump rump rullaa
reka reka rellaa
seisahduppas seekarlos
se vastoin käy se vastoin käy
annestippas kallista lööraa
esikunta arestissa, röskäti rös!
Kaikki muut versiot on epätiedettä ja lainvastaisia.

burb

.
Määritelmä wikipediasta:
Jumaluuskompleksi on mielentila, jossa henkilö uskoo, että hänellä on yliluonnollisia voimia tai jumalallisia kykyjä.
Niin sitä vaan että mitenkäs sitten toi rakennuskompleksi?

burb

.
Itsellänihän on aliluonnollisia voimia. Esim. tavarat pystyy liikuttelemaan mua ajatuksen voimalla.

burb

.
Periaatteessa ihan kiva kun hommaamaani kanavapakettiin sai MotorsTV:n, josta voin seurata vaikkapa Nascarin Nationwide -kisoja, mutta näin kisan puolivälin paikkeilla alkaa jo pikkuhiljaa nyppimään tuo ranskankielinen selostus...

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Eläissäni en ole Nascarkisaa katsonut, mitta noin niinku ajatuksena ainakin se tuntuu aika toimivalta konseptilta. Lie tapahtuu jatkuvasti.

P1 Rai

West Coast
Sijainti
Siellä
Itse olen mietiskellyt, että jos kesällä lähtis Amöriikkaan vaikka ajamaan Route sixtysixin läpi. Matkal pitäis totta kai käydä katsomassa Nascar kisa. En minä toki mihinkään lähde, kunhan mietiskelen.

burb

.
Eläissäni en ole Nascarkisaa katsonut, mitta noin niinku ajatuksena ainakin se tuntuu aika toimivalta konseptilta. Lie tapahtuu jatkuvasti.
Joskus tapahtuu, joskus ei. Yleensä nasset pyrii taustamusiikkina kun run... puuhailen muuta. Lähinnä odottelen kolareita, ne on hauskoja! :thumbup:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.