Eipä taida enää olla kun jotain prätkävarusteita.Mitä sillä Pyryllä vielä on myynnissä vai joko kaikki meni?
Vähän niinku siinä laulussa "Kiuruvedellä kesällä kerran Kiuruveden Kiira tehtaan varjossa Kiuruvesi mielessään" jne.Tööt tööt, Kiuruvedelle ajelen päivän viettoon. Hurraa.
Ai tua vai?Vähän niinku siinä laulussa "Kiuruvedellä kesällä kerran Kiuruveden Kiira tehtaan varjossa Kiuruvesi mielessään" jne.
Ai tua vai?
Joo mua on kans aina ihmetyttäny, että miksei vesipalloilijoista löydy niin paljon haaruskuvia kuin korkeushyppääjistä ja taitoluistelijoista.
Kun etsiskelin taannoin kuvahausta olympialaisseurantatoikkiin taitoluistelijoiden kuvia, huomasin yleisimmän kuvauskulman taitoluistelijoista olevan joko tuollainen tai sitten toinen jalka kohden kattoa ja pöksyjen haarus kohden kameraa. Samaten korkeushyppääjänaisista löytyy eniten samanlaista kuvakulmaa. Vesipalloilijoista vain tissikuvia.
Peukutusta ottaanTulipa melkein käytyä K. Yrjölän kanssa kahvilla ja pullalla. Käytännössä lipiteltiin teetä ja hieman syötiin hieman pullan tapaista leivonnaista. Ilman lupeja ja kysymisiä sanoin voorumilaisilta terveisejä.
Mitäs Kyrtsille?Tulipa melkein käytyä K. Yrjölän kanssa kahvilla ja pullalla. Käytännössä lipiteltiin teetä ja hieman syötiin hieman pullan tapaista leivonnaista. Ilman lupeja ja kysymisiä sanoin voorumilaisilta terveisejä.
Hienoa, katu ei siis ollut huonosti valaistu. Ensi viikolla sitten terkkuja oikein luvan kanssa!Samaan malliin, ihan vaan jonnin joutavia länkyteltiin paskanpuhumisen lomassa. Sovittiin jatkettavan ensi viikolla yhtä tarpeettomia höpinöitä.
Mitäs ajattelisit kotioven avattuasi, kun toisella puolella seisoisi kana?Hienoa, katu ei siis ollut huonosti valaistu. Ensi viikolla sitten terkkuja oikein luvan kanssa!
Mitäs ajattelisit kotioven avattuasi, kun toisella puolella seisoisi kana?
Jaaha, uusia tyttöily-kuteita. Ihanaa.Sillon voinee jo puhua kohdennetusta markkinoinnista kun ensin mulle tulee Zalandon mainos. Käväsin sivuilla ja katsoin yksiä kenkiä että onpas hyvännäköiset. Nyt samassa mainoksessa on juuri ne kyseiset kencullit.
IP ei ainakaan pikatarkistuksella mätsää.Miksi minulle tuli mieleen Jellinek hahmosta Vallankumous?