toleranssisiipi
Langennut enkeli
Näillä seuduin leviää lynkkausmieliala. Mut eiköhän se taaskin pysy netissä uhoamisen tasolla. Ikävä kyllä.
Mitäs siellä on tapahtunut? Laita vähän pitempi meriselvitys, niin ei mene pelkäksi tsätiksi.Näillä seuduin leviää lynkkausmieliala. Mut eiköhän se taaskin pysy netissä uhoamisen tasolla. Ikävä kyllä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288630784389.htmlMitäs siellä on tapahtunut? Laita vähän pitempi meriselvitys, niin ei mene pelkäksi tsätiksi.
Joo. Toi on niin todella pahanmielen juttu että ei taida olla järkeä sitä tässä alkaa käymään. Kyllähän tuosta oli lehdistä lukenut, mutta en nyt tajunnut että viittasit tähän. Surkeimpia episodeja Suomessa 2013. Viranomaistoimintana jatkukoon. Mun osaltani tähän kommenttiin piste.
Ai sulla on nainen. Ei ihme, että valitit taannoin lehdessä rahapulaa.Huomasin ettei mun sigu pidä oikein enää paikkaansa.
Audi mulla on ollut jo 4,5 vuotta ja nainenkin yli 1,5 vuotta.
Ennenvanhaan ei olisi mitään poliisia edes tarvittu.http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288630784389.html
Tuollaista. Neljä aikuista pahoinpitelivät mm. yhden heille tuntemattoman 15-vuotiaan tytön aika pahan näköiseen kuntoon. Tyttö ilmisesti säilyi hengissä, koska oli ymmärtänyt näytellä kuollutta. Vittu. Tällä hetkellä epäillyt ovat pidätettyinä, ja ainakin nettijuttujen (siis facebookin) perusteella se on heidän kannaltaan parempi asia mitä pidempään saavat siellä olla turvassa. Asiaa puidaan varta vasten perustetussa avoimessa Facebook-ryhmässä, jonka päivityksistä itsekin saan nauttia, koska monikin kaveri tuohon ryhmään kuuluu, ja koska käyn lukemassa niitä välillä, koska olen utelias vaikka mielelläni irvin uteliaille toisten asioihin puuttujille ja niistä jauhaville. Vähintäänkin selän takana.
Näin pienessä kylässä kaikki tuntee kaikki, tai vähintään jonkun joka tuntee, ja se aiheuttaa tiettyjä asioita, joista asian käsittely saa erilaisia juonenkäänteitä. Kollektiivisesti paheksutaan toki tekijöitä, muistetaan myös että aina ei uhrikaan ole täysin syytön jne... Ja kovaa kohtaloa ja kohtelua aavistellaan syytetyille tuleman.
Itselläkin, kuten näinä päivinä varmaan kaikilla paikallisilla, kosketuspintaa asiaan on enemmän ku lehtitiedot ym. juorut. Kuuluuhan uhri tyttärein kaveripiiriin ja hänet viikonloppuna viimeks näinkin.
No, arvoisa meemi, miten sulla noin niinku muuten menee?Taidanpa alkaa huomenna meemiksi.
Joo! Ja kurskista samoin tein!Jonista olisi meemiksi. Pitääpä kehitellä jotain lähiaikoina, kun tuota kuvamateriaalia riittää. :idea:
Dacia on se huonompi Renault, mikä käytännössä tarkoittaa sitä, että Daciat komeilevat ADAC:n vikalistojen kärjessä, siis siinä huonommassa kärjessä. Sen perässä tulevatkin sitten ranskalaiset merkit....toisaaltas sitten taas upouusi Dacia Sandero maksaa 5600 euroa (kaikkine kuluineen) Periaatteessa ihan sellanenkin välttäis täällä.
Taitaa burb unelmoida cochabambasta Olivian kanssa.Tajusin just että Olivia ja Bolivia on melkein niinku samat sanat. Miks tätä ei oo aiemmin tuotu esille? Polittinen eliitti yrittää sumuttaa?
Oheiset Bolivia ja Olivia liittyvät tapaukseen.
No... niin, no... nii-in.Taitaa burb unelmoida cochabambasta Olivian kanssa.
Oletko huomanut, että sana Norja tarkoittaa muutakin kuin valtio. Ja jos jättää N-kirjaimen pois, niin siitä tulee Orja. Aika lähellä eikös sitä, että poliittinen eliitti orjuuttaa kansalaisia pakottamalla.Tajusin just että Olivia ja Bolivia on melkein niinku samat sanat. Miks tätä ei oo aiemmin tuotu esille? Polittinen eliitti yrittää sumuttaa?
Entäs ku jättää Italiasta I:n veke? Vastenmielisen rasvaisia ja sliipattuja ihan jok'ikinen :thumbdownOletko huomanut, että sana Norja tarkoittaa muutakin kuin valtio. Ja jos jättää N-kirjaimen pois, niin siitä tulee Orja. Aika lähellä eikös sitä, että poliittinen eliitti orjuuttaa kansalaisia pakottamalla.
Ja muuten...ootko ajatellut mitä Puola tarkoittaa. Aattelepa itse. En vihjaile tämän tarkemmin, mutta vinkkinä moni maa päättyy -lantiin.