Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Pakko ottaa vakavasti tämmöinen asia. Tuntuu nyt siltä, että Chuck Norris nolasi itsensä täysin. Old school muuvi-ukkojen pitää nimenomaan pysyä kastissaan, eikä lähteä pönkkäämään tietokonetehosteilla. Van Dammehan pisti itsensä peliin oikeasti.

Kaikenlaista paskaa ja linkki uutiseen sekä videoon tässä.

Tavoittelen muuten juuri nyt vuoden merkityksettömimmän uutisen postausarvoa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tänään oli ihan älyttömästi hommaa mitkä täytyis saada ennen lauantaita tehtyä. No sain kun sainkin peruutettua pakettiauton lyhtypylvääseen ja loppupäivän viettää sitä korjaillen. Ei ollut to to-listalla se. Huomenna uusi yritys.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Joo huomenna vois vetää samaan pylvääseen keula edellä ja vähän suuremmalla tilannenopeudella.
Ihailtavaa päättäväisyyttä. Ambulanssihenkilökuntakin tulee olemaan samaa mieltä kanssain. Pyryä on pakko halia ja paijata!

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Aikoinaan, pojan ollessa ehkä kahden vanha, olin sapuskaa tekemässä. Olin kuorinut muutaman valkosipulin kynnen ja jättänyt ne leikkuulaudalle. Poika sitten havaitsi siinä mielenkiintoisia tuotteita, joita oli päästävä maistamaan ja kurotti kätensä. Vaimo oli sitä mieltä, että maistamisoperaatio pitäisi keskeyttää, mutta mä sanoin jotta antaa maistaa vaan, ei valkosipuli vaarallista ole. Poika sitten puraisi valkosipulin kynttä, naamalle tuli ensin tyrmistynyt ilme, sitten alkoi hilpeä käkätys ja sen jälkeen uusi puraisu ja taas hihitys. Loppujen lopuksi söi kaksi tai kolme.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Aikoinaan, pojan ollessa ehkä kahden vanha, olin sapuskaa tekemässä. Olin kuorinut muutaman valkosipulin kynnen ja jättänyt ne leikkuulaudalle. Poika sitten havaitsi siinä mielenkiintoisia tuotteita, joita oli päästävä maistamaan ja kurotti kätensä. Vaimo oli sitä mieltä, että maistamisoperaatio pitäisi keskeyttää, mutta mä sanoin jotta antaa maistaa vaan, ei valkosipuli vaarallista ole. Poika sitten puraisi valkosipulin kynttä, naamalle tuli ensin tyrmistynyt ilme, sitten alkoi hilpeä käkätys ja sen jälkeen uusi puraisu ja taas hihitys. Loppujen lopuksi söi kaksi tai kolme.
Tuoko on karting-nopeuden salaisuus?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Hienoa. Fuck'n great.
F1-Katsomo lakkaa yksittäisenä olemasta ja jatkossa sen saadakseen on ostettava koko #¤%&:n MTV Total Sport -paketti! Voi sanonkomämikäsaatana!
Nyt tuli sieltä hyvälle asiakkaalle hyvittelytarjouksena joulu-helmikuu ilmaiseksi...NO MITÄ PIRUA MÄ SILLÄ ENNEN MAALISKUUTA TEEN???

Pitäkää &/()¤##%" sanonkomämitä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Hienoa. Fuck'n great.
F1-Katsomo lakkaa yksittäisenä olemasta ja jatkossa sen saadakseen on ostettava koko #¤%&:n MTV Total Sport -paketti! Voi sanonkomämikäsaatana!
Nyt tuli sieltä hyvälle asiakkaalle hyvittelytarjouksena joulu-helmikuu ilmaiseksi...NO MITÄ PIRUA MÄ SILLÄ ENNEN MAALISKUUTA TEEN???

Pitäkää &/()¤##%" sanonkomämitä.
Oujee:D Saadakseen litran maitoa, pitää ostaa kylkiäisinä kaksi kiloa mämmiä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.