Kato sehän on komee mies ja jokaisella meistä on omat pienet perverssiomme.Eipä aiemmin ole tullut mieleen, kuinka tarkkaan Pyryf seuraa Buttonin pukeutumista.
Kato sehän on komee mies ja jokaisella meistä on omat pienet perverssiomme.Eipä aiemmin ole tullut mieleen, kuinka tarkkaan Pyryf seuraa Buttonin pukeutumista.
Kaikilla paitsi kurskilla. Eikä hartsalla.jokaisella meistä on omat pienet perverssiomme.
Harstalla on salettiin fetissi kartingonnettomuusskenaarioihin.Kaikilla paitsi kurskilla. Eikä hartsalla.
Tommosissa tilanteissa hyvä ratkaisu on mennä istuu sen Puolipöhkön näköisen ukkelin viereen hokemaan "Lämpöherra osti valopöydän" ja tarkkailla raktioista että onko se Lämpöherra vaiko ei.Junan vessan lavuaarin hanasta tuli lämpöistä vettä.
Vaunussa istui sangen paljosti PuoliPöhkön näköinen ukkeli. Meinasin hetken että moi, mutta enpä sitten lopulta kuitenkaan.
Hyvä aloitus voisi olla myös: "sähän näytät ihan puolipöhköltä"-Tommosissa tilanteissa hyvä ratkaisu on mennä istuu sen Puolipöhkön näköisen ukkelin viereen hokemaan "Lämpöherra osti valopöydän" ja tarkkailla raktioista että onko se Lämpöherra vaiko ei.
Tai sitten voi esittää näitä ja korvata vain "Hömppäherran" "Lämpöherralla":Tommosissa tilanteissa hyvä ratkaisu on mennä istuu sen Puolipöhkön näköisen ukkelin viereen hokemaan "Lämpöherra osti valopöydän" ja tarkkailla raktioista että onko se Lämpöherra vaiko ei.
Olen istunu viimeksi junassa noin 10 vuotta sitten, jotenJunan vessan lavuaarin hanasta tuli lämpöistä vettä.
Vaunussa istui sangen paljosti PuoliPöhkön näköinen ukkeli. Meinasin hetken että moi, mutta enpä sitten lopulta kuitenkaan.
*Ravistaa ja laittaa housuihin* Eikumitä?Kikkelit pois!
Timanfaya ja Pulkkinen samaan monttuun. Haluaisin sinne myös Bobbiksen.Mitä jos ens viikolla aloitettaisiinkin Timpaton Tammikuu? Joo! Sullotaan kuukaudeksi kaikki Timpat sinne minne aurinko ei paista, eli maakuoppaan tai tuonne? Joo!
Oliko se sellainen Fingerpori "juna"Olen istunu viimeksi junassa noin 10 vuotta sitten, joten
Tulisi semmoinen jytky Bobbiksen räjähtämisestä, että lie kannattaisi itse kunkin mennä varalta väestönsuojaan.Timanfaya ja Pulkkinen samaan monttuun. Haluaisin sinne myös Bobbiksen.
Junan vessan lavuaarin hanasta tuli lämpöistä vettä.
Just meinasin sanoa samaa, mutta olikin Pöhkö jo itse kerinnyt.Olen istunu viimeksi junassa noin 10 vuotta sitten, joten
Ja perille päästäessä se Rover ois vaihtunu Bemariin.Just meinasin sanoa samaa, mutta olikin Pöhkö jo itse kerinnyt.
Jos Pöhkö istuisi junassa, niin se olisi autovaunussa omassa tuliterässä Land Roverissaan.
Ja vain sen takia, kun ei saa ovia ylileveästä autostaan vaunun sisällä auki.Jos Pöhkö istuisi junassa, niin se olisi autovaunussa omassa tuliterässä Land Roverissaan.
Mukavuus ja selän asento toki tärkeintä, mutta on Pöhkis löytänyt sellaisen pykälänkin, jolla saa perittyä VR:ltä ilmaisen matkan ja korvauksia päälle, jos auto on vaihtunut matkalla.Ja vain sen takia, kun ei saa ovia ylileveästä autostaan vaunun sisällä auki.