Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Olihan siellä ainakin pari biisiä Leevejäkin.
Voi sitä
Voi sitä
Toi oli ennen aika hyvin toteutettu sivusto, kun pystyi kaivamaan ensin sellaisen 20 biisin haarukan ihan muutamalla klikkauksella. Mutta nuo nykyiset "modernit" sivut ei tätä enää mahdollista.En jaksa ladata loppuun, kun on maailman kätevimmin toteutettu tuo listasivu.
Varmaan siellä on Frontside Olliekin listalla, mutta ei vaan pysty selvinpäin rullaamaan noita sivuja enempää.Olihan siellä ainakin pari biisiä Leevejäkin.
Voi sitä
Oonhan mää tosta jokusen kerran aiemminkin.Katos kouvo tuohon ehtikin mainitsemaan.
Noi on niin paskat sivut, ettei niistä saa kännissäkään yhtään enempää selvää.Varmaan siellä on Frontside Olliekin listalla, mutta ei vaan pysty selvinpäin rullaamaan noita sivuja enempää.
Kuka näitä muistaa/lukee. En minä ainakaan.Oonhan mää tosta jokusen kerran aiemminkin.
Ja taitaa Rockin FB, Twitter ja shoutbox olla aikalailla täynnä myöskin valituksia.
Pitääkö keskustelufoorumilla muka osata lukea?Kuka näitä muistaa/lukee. En minä ainakaan.
Sinä näytät yrittävän tappaa juhlavieraasi tylsyyteen huonojen vitsien ja monotonisella äänellä kerrotun F1-historiikin avulla.Aloin aamuyöllä suunnitella 50-vuotisjuhliani. Hartsaa pyydän pitämään avauspuheen, jonka jälkeen tulee CCMK:n f1-aiheinen anekdootti. Seuraavan viikon ohjelma on vielä auki.
Voisinkoha minä tulla pyrittämään minihelikopteria? Päiväks -kahdeks vaikka.Aloin aamuyöllä suunnitella 50-vuotisjuhliani. Hartsaa pyydän pitämään avauspuheen, jonka jälkeen tulee CCMK:n f1-aiheinen anekdootti. Seuraavan viikon ohjelma on vielä auki.
Ei nukuta ei. Keitin siis kahvit ja käyn katsomaan Pttsburghin matsia.Tänä yönä ei nukuta. Eikä edes nukuta.
Et jaksa kuiteskaan noin pitkään pyrittää. Jos mä jeesaan?Voisinkoha minä tulla pyrittämään minihelikopteria? Päiväks -kahdeks vaikka.
Pyrittää.Et jaksa kuiteskaan noin pitkään pyrittää. Jos mä jeesaan?
Joo kyllähän tässä kohta joutaa ton burbin bannata jos ei muuta kiusaamista enää keksi.Jaahas, täällä vaan mode kiusaa viatonta hahmoparkaa.
Toivottavasti luvassa on seuraamuksia ja toimenpiteitä.