Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sue_me

Well-known member
Pakotat itsesi aseella uhaten olemaan rikkaampi. Problem solved.
Jotain kertoo se, että ostin äskettäin uuden tietokoneen ja ensimmäistä kertaa joutui maksamaan osamaksulla. Vanhat tietokoneeni ovat olleet uutena huomattavan paljon kalliimpia ja ne pystyi ostamaan käteisellä. Opiskeluaikanakin.

Kyllä työnteko kannattaa vittu joo.

Lumiakin osamaksulla ostettu kun ei pystyny kerrasta maksamaan.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Lienee aiemmin kärsivällisyys riittänyt odottamaan sen aikaa, että pystyi maksamaan ostoksen kokonaan - enää ei riitä halu odottaa tai tinkiä vaihtoehtoisista menoista.

Sue_me

Well-known member
Lienee aiemmin kärsivällisyys riittänyt odottamaan sen aikaa, että pystyi maksamaan ostoksen kokonaan - enää ei riitä halu odottaa tai tinkiä vaihtoehtoisista menoista.
Sepä siinä onkin kun ei ole aiemmin tarvinnut suunnitella.

Nyt joutuu joka tilin jälkeen miettimään koko kuukauden menot paljonko on varaa laskujen maksun jälkeen. Alkoholikaan ei ole selitys koska siihen ei ole mennyt enempää rahaa kuin aiemminkaan. Ja aiemmin meni nimenomaan ravintoloihin sitä rahaa paljon enemmän. Yhden ravintolaillan hinnalla tenuttelee kuukauden kotisohvalla meikäläisen tahdilla.

En ole aiemmin jaksellut tehdä tuloista ja menoista taulukkoa, mutta nyt voisi olla aika.

burb

.
Vihelsin äsken Formulanomin Parempi Jenkka -jenkan. Ja sekin oli aika huono. Vaikka itsehän mä sen siinä viheltäessä sävelsin. Olisin mä silti odottanut Nomilta vähän enemmän.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Vihelsin äsken Formulanomin Parempi Jenkka -jenkan. Ja sekin oli aika huono. Vaikka itsehän mä sen siinä viheltäessä sävelsin. Olisin mä silti odottanut Nomilta vähän enemmän.
Ehdotan, että Burb bannataan. Burb on heikentänyt Sue_Men taloutta ja hallitusta. Lisäksi hän viheltelee huonoja biisejä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tili tuli, tili meni.

Laskujen maksun jälkeen jäi kuukaudeksi käyttörahaa vajaat 700e. Siitä pitäisi kustantaa bensat, auton huolto ja ruuat.

Äkkiä laskettuna menee miinukselle, että paukkuu. No, luottokortti on jälleen keksitty.
Oi hitto, se on sun keksintö. Keksippä joku semmoinen, jota ei tarvii maksaa takaisin.

burb

.
Veikkaukselta soittivat tuossa aiemmin tänään. Tai yrittivät. En tunnistanut numeroa ja oli muutenkin huono hetki joten löin luurin korvaan. Soittelin äsken takaisin. Halusivat vain tsekata yhteystiedot. En siis voittanut mitään. Yhyhyy.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Soittivat äskön Veikkaukselta ja sanovat että koska yllätyspotin voittolistalla ykkösenä ollut ei vastannut puhelimeensa, niin antovat sen 15 miljoonaa mulle. Ihan kiva.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Soittivat äskön Veikkaukselta ja sanovat että koska yllätyspotin voittolistalla ykkösenä ollut ei vastannut puhelimeensa, niin antovat sen 15 miljoonaa mulle. Ihan kiva.
Onnea sinulle. Millon bileet? Irtooko tonttu?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.