Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Lauloin juuri ääneen sillä siunaamalla keksimäni kantaattiesitykseni 'Alpun housut'. Olin ns. bottomless, tottakai.

Hartsa76

Well-known member
Kyllä se on kouvo itte joka on kimiräikköspuvussa lähteny kylille mesoomaan.
Toivottavasti Lieksan karhu ei ollut Kouvo, koska se ammuttiin sen jälkeen kun sitä ei onnistuttu hätistelemään pois asuinalueelta.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minut tuo karhu-ilmoitus tavoitti varmaan viimeisten joukossa, joten ihan onnistunut telkkaripiipittely ja forumilla huutelu. Sellaista juttua kuulin, jotta tietenkin ilmoituksen jälkeen paikalle oli eksynyt liuta sivullisia katsomaan näkyisikö nallea, että se siitä pelotteluvaikutuksesta taas kerran:eek: Hyvä jotta muualla Suomessa osasitte piilossa olla.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Minut tuo karhu-ilmoitus tavoitti varmaan viimeisten joukossa, joten ihan onnistunut telkkaripiipittely ja forumilla huutelu. Sellaista juttua kuulin, jotta tietenkin ilmoituksen jälkeen paikalle oli eksynyt liuta sivullisia katsomaan näkyisikö nallea, että se siitä pelotteluvaikutuksesta taas kerran:eek: Hyvä jotta muualla Suomessa osasitte piilossa olla.
Mä tekeydyin kuolleeksi.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
:D

Meni mun Viidakon Tähtöset -ohjelman katsomiseni aivan pieleen kun tuli nalleilmoitus ulisemaan taustalle.
Sama. Hiukkako häiritsi se palkki. Mainoksiakin voi lähettää paikallisesti, miksi ihmeessä siis piti pilata jonkun pienen maaseutupaikan "kissanristiäisillä" koko Suomen Viidakon tähtöset -elämys.

DW

2009-2016
Tulen tarvittaessa todistajaksi.

Sori Domppari

burb

.
Mum mum mum mah
Mum mum mum mah
Mum mum mum mah
Mum mum mum mah
Mum mum mum mah

Haluan Hold Em kuten he tekevät Texas please
Kertainen em anna em löi minua nostamaan sen vauvan Pysy kanssani, rakastan sitä
Onnea ja intuition pelata kortit Spades aloittaa
Ja kun hän on koukussa Soitan yksi, joka on hänen sydämensä

Oh, oh, oh
Saan hänet kuuma, näyttää hänelle, mitä minulla
Oh, oh, oh
Saan hänet kuuma, näyttää hänelle, mitä minulla

Ei voi lukea minun, ei voi lukea minun
Ei hän ei voi lukea minun pokerinaama
(Hänellä rakastaa ketään)
Ei voi lukea minun, ei voi lukea minun
Ei hän ei voi lukea minun pokerinaama
(Hänellä rakastaa ketään)

burb

.
Kreikkalaisessa mytologiassa Kyproksen kuninkaan Cinyrasin palvelija kaatui, kun hän oli kantamassa valtavaa parfyymiastiaa. Tietäen isäntänsä tulisen luonteen palvelija järkyttyi niin, että pyörtyi ja muuttui mäkimeiramiksi.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.