Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Pahaltahan tuo vielä vähän aikaa sitten näytti, mutta olen vilpittömän iloinen puolestaan ja toivon hälle vielä paljon hyviä vuosia.
Näinno. Mutta taitaa kuitenkin käveleminen/seisominen olla vielä aikas hankalaa.

Toivolla muuten tossa nyt ei mennä sieltä mistä aita on matalin eli Edelmann/Loirin duettoa ja Vartiaisen/Loirin duettoa ei kuulla. Ja Koukkuniemeltä joku muu Apis-veto kuin Piiskaa.

Örfil

Guest
Onko hahmo Alpertin oikea nimi "ketä vittu"? Kuka pappi on moisen hyväksynyt???

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Mä taas olen pohtinut että ketä vittua jaksaa kiinnostaa Vain elämää, mutta katsojaluvuista ja näistä viesteistä päätellen aika monia.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mä taas olen pohtinut että ketä vittua jaksaa kiinnostaa Vain elämää, mutta katsojaluvuista ja näistä viesteistä päätellen aika monia.
No kyllä mä nyt ihan rehellisesti sanottuna sitä ennemmin katson kuin Big Brotheria tai Viidakkosinkkublondinaaraille Sulhanen- aivottomuuksia.
En nyt tosin ranteitakaan avaa jos väliin jää jakso tai pari.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
No kyllä mä nyt ihan rehellisesti sanottuna sitä ennemmin katson kuin Big Brotheria tai Viidakkosinkkublondinaaraille Sulhanen- aivottomuuksia.
Myönnettäköön, että niin minäkin. Tosin vielä mieluummin teen jotain muuta kuin katson mitään noista.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Potentiaaliahan on aina. Sen realisoitumisen todennäköisyys on ihan eri juttu.

Örfil

Guest
.
Kyl oon nyt samis. Eka kausi jäi väliin, mutta vaimo houkutteli katsomaan tokan kauden ja koukkuun jäin.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tää maikkarilla parasta aikaa pyörivä etsiväsarja rizzoli & isles on kyllä sen luokan tykitystä että onkohan koko paska käsikirjotettu pari vuotta sitten sen käsikirjoittajien lakon aikana? Muuta syytä en tälle huonoudelle keksi.

Lunssila

Well-known member
Minua on askarruttanut enemmän, että miksi vitussa ketään kiinnostaa Vain elämää. Ja sitten kun samalla paskamuotilla tehtiin tämä Tähdet tähdet, niin eikös sitäkin katsottu innoissaan. Luulin muuten oikeasti, kun näin ekan kerran mainoksen em. Tähdet tähdetistä, että kyseessä olisi ollut uuden sketsiohjelman mainos, jossa parodioidaan Vain elämäätä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tää maikkarilla parasta aikaa pyörivä etsiväsarja rizzoli & isles on kyllä sen luokan tykitystä että onkohan koko paska käsikirjotettu pari vuotta sitten sen käsikirjoittajien lakon aikana? Muuta syytä en tälle huonoudelle keksi.
Ja pahenee vaan loppua kohden. Ykstiyisetsivämme Roni on suoranaista älyllistä iloittelua tähän verrattuna.

burb

.
Minulla ei ole juuri nyt mitään merkityksetöntä ilmoitettavaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.