Örfil
Guest
ihan selvästi on!
Ihmissilmähän näkee juuri sitä mitä se haluaa nähdä. :ahem:Silmissäni vikaa, vai onko tuolla listalla tosiaan kuljettaja nimeltä Oliver Penis? :doubtful:
Joku on soittanut poliisin ja se on viety Sorille. Niitä soittelijoita kun nykyään on täällä päin liikkeellä...yksi typo kummassakin nimessä, missä se pyryhvoi nyt oikein luuraa?
Ilmankos sillä Alpulla niin hyvät tuntomerkit olikin.....Joku on soittanut poliisin ja se on viety Sorille. Niitä soittelijoita kun nykyään on täällä päin liikkeellä...
Oliko ne niitä lätkäfaneja? Rauhaa ja solidaarisuutta julistamassa?Tuossa yöllä satuin paikalle, kun neljä jantteria hajottamalla hajottivat bussipysäkin. Lasit vain helisivät kun sirpaleet kohtasivat pikitien. Oletin, etteivät poliisit heitä kuitenkaan kiinni saa mutta ilmoitinpa kuitenkin tarkat tuntomerkit. Ja kas, tunnin päästäpä konstaapeli soittikin ja kyseli, että kuka nelikosta oli päällepäsmäri ja kiitteli valppaudesta ja kehotti valmistautumaan mahdolliseen todistajan hommaan.
KENEN sanomaa tuo oli? En muista tuollaista lain.- Ja rinnat sill on ennennäkemättömät! Minkälaiset sull on?
Wiki sanoo jotta Rahikaisen.KENEN sanomaa tuo oli? En muista tuollaista lain.
Saatanan tonttu, mä sotken sut suohon.Taidanpaskin kysäistä pubivisassa.
Hei tsiigatkaa, kundit! Mä osasin!Taidankin alkaa vastailemaan teidän muiden viesteihinne randomeilla Tuntematon Sotilas -sitaateilla, voitais saada aika hyvät rähinät aikaiseksi.
Kieltämättä onneton tapausHei tsiigatkaa, kundit! Mä osasin!
Herra kapteeni. Tällaista kysymystä ei epäilyksenalainen voi koskaan itse ratkaista. Sen asian määrittelee ympäristöKieltämättä onneton tapaus
<3Ihmissilmähän näkee juuri sitä mitä se haluaa nähdä. :ahem:
Ja vaikka minä homo olisinkin, ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa!Herra kapteeni. Tällaista kysymystä ei epäilyksenalainen voi koskaan itse ratkaista. Sen asian määrittelee ympäristö
Konp.Kävin pienellä pyörälenkillä.
Otan osaa.Tuossa yöllä satuin paikalle, kun neljä jantteria hajottamalla hajottivat bussipysäkin. Lasit vain helisivät kun sirpaleet kohtasivat pikitien. Oletin, etteivät poliisit heitä kuitenkaan kiinni saa mutta ilmoitinpa kuitenkin tarkat tuntomerkit. Ja kas, tunnin päästäpä konstaapeli soittikin ja kyseli, että kuka nelikosta oli päällepäsmäri ja kiitteli valppaudesta ja kehotti valmistautumaan mahdolliseen todistajan hommaan.