Albert Oil
Hippi ja juntti
Ok.
Kannattaa vain harjoitella enämpi, kyllä se siitä. Itse olen jo aika hyvä, monet on kehunu.Itse huomasin olevani onneton runkkari.
cricfree.eu tarjoaa samat striimit suoraan selaimeen. Vaikuttaa varsin vakaalta, ja kuvanlaatukin on siedettävä.http://www.wiziwig.tv/competition.php?part=sports&discipline=motorsports
Tuolta oon noita streameja haeskellut. Kokeilin tuota AcePlayeriakin, mutta hyvästä laadusta huolimatta stream oli liian epävakaa, joten olen kattellut noita 250 bps flash streameja. Kuvanlaatu ei tietty ole lähelläkään HD:ta tai edes tavallista 480p laajakuvaa, mutta ilmaiseksi kun saa, niin en jaksa valittaa.
Ehkä se olen vain minä, mutta tuossa Memphis Griezmann:inin pätemisessä on sellaista lievää yliälykkään lukiolaisen kouluampujan hajua. En väitä että näin on, ei pidä ottaa vakavasti kenenkään, mutta okei. Take it easy!Voimakkaan hajun levittäminen on merkki, jota ei voi olla huomaamatta ja johon on syytä suhtautua vakavasti.
Kas, tuota en tiennytkään. Täytyypä laittaa ns. korvan taakse ja ymmärrät mitä tarkoitan.cricfree.eu tarjoaa samat striimit suoraan selaimeen. Vaikuttaa varsin vakaalta, ja kuvanlaatukin on siedettävä.
Ja ennen kuin joku ehtii kysymään niin kyllä, saisinhan mä ne laillisestikin. Ja syyskuusta alkaen saankin. \o/
Ja mä niin outo tyyppi, että selvennykseksi tuo ei ollut vittuilua.Kas, tuota en tiennytkään. Täytyypä laittaa ns. korvan taakse ja ymmärrät mitä tarkoitan.
En minäkään ollut jaksanut sen enämpi ottaa selville juttuja, kuin tuon Wiziwigin. Kiitoksia täältä.Kas, tuota en tiennytkään. Täytyypä laittaa ns. korvan taakse ja ymmärrät mitä tarkoitan.
Kyykistyivät sopivasti ottamaan mehupurkit käteensä.No niin, Ylen mustalaistoimittajalta lipsahti pillumehu. Olis juutuupissa miljoonia katselukertoja tarjolla ken ehtii videon laittamaan.
"Alkukesästä Suomessa kohistiin pillumehu...pillimehujen..."
Haastateltavat naiset repeili taustalla.
Kyykistyivät sopivasti ottamaan mehupurkit käteensä.